پتنت جدید هواوی؛ تصویر سه بعدی از چهره با دوربین گوشی هوشمند – Zomit

[ad_1]

هواوی اخیراً برای ثبت اختراع عمومی ثبت کرده است که یک گوشی هوشمند با دوربین دوگانه می تواند تصاویر سه بعدی با دقت بالا برای تجزیه و تحلیل چهره و پوست بگیرد. به گفته هوآوی مرکزی، پتنت جدید به وضوح نشان می دهد که چینی ها در حال توسعه ایده های خلاقانه برای آینده صنعت موبایل هستند.

Technizo Concept، یکی از طراحان مشهور مدل های مفهومی، برای درک بهتر آنچه هوآوی در پتنت جدید خود اعلام کرده است، مجموعه ای از رندرها را بر اساس پتنت این شرکت چینی طراحی کرد.

ثبت اختراع دوربین سه بعدی هواوی با صفحه کوچک

هواوی در بحبوحه تحریم های آمریکا روزهای سختی را سپری می کند و در استفاده از جدیدترین فناوری ها در محصولات خود با چالش های متعددی مواجه است. با وجود تمام مشکلات، بخش تحقیق و توسعه هواوی تسلیم نمی شود.

آخرین پتنت هواوی با عنوان «روش تحلیل جنبه و دستگاه الکترونیکی» در تاریخ 21 جولای 2021 (30 جولای 140) در سازمان جهانی مالکیت معنوی به ثبت رسید. هوآوی مرکزی گفت که پتنت جدید هواوی 43 صفحه است و اولین بار در اواخر دسامبر (اوایل دسامبر) توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی تایید شد. جزئیات این پتنت نشان می دهد که هواوی می تواند از آن به طرق مختلف استفاده کند.

پردازش دوربین سه بعدی هواوی از پشت و جلو

طبق آنچه در رندرها می بینیم، پنل پشتی گوشی هواوی دارای یک ماژول دایره ای شکل بزرگ برای دوربین است که در داخل آن مجموعه دوربین سه گانه و فلاش LED دیده می شود. دو دوربین در یک جهت قرار دارند و دوربین سوم در بالای پنل پشتی با فاصله مساوی از دو دوربین دیگر قرار گرفته است.

در داخل سیستم دوربین گوشی هواوی صفحه نمایش کوچکی را می بینیم که می تواند به عنوان منظره یاب دوربین ظاهر شود. این صفحه نمایش نقطه هایی را به عناصر مختلف صورت مانند پوست اختصاص می دهد. همچنین نکاتی را برای گرفتن ژست مناسب در مقابل دوربین ارائه می دهد.

عکس زنی از نمای نزدیک روی صفحه دوربین هواوی

به نظر می رسد دوربین گوشی هواوی قابلیت ثبت مدل سه بعدی از چهره کاربر را دارد و در طی مراحل ثبت تصویر، دستورالعمل های متعددی را برای انجام کامل تشخیص چهره نمایش می دهد. در عین حال کاربر می تواند با چرخاندن صورت خود به جهت دلخواه بر روی صفحه نمایش لمسی، بخشی از صورت را با جزئیات بررسی کند.

سیستم دوربین هوآوی منافذ، چین و چروک، جوش، دانه های سرسیاه، لکه های تغییر رنگ، بثورات پوستی و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. قادر به ارائه جزئیات در مورد دوربین حتی قادر خواهد بود عمق و اندازه منافذ را تشخیص دهد.

گوشی مفهومی هواوی با دوربین سه بعدی

مقالات مرتبط:

توجه داشته باشید که شرکت‌های مبتنی بر فناوری معمولاً برای بسیاری از پتنت‌ها درخواست می‌کنند که برخی از آنها را هرگز در محصولات واقعی نمی‌بینیم. ما در حال حاضر نمی دانیم که آیا هواوی این ایده را در محصولات واقعی تولید انبوه خواهد کرد یا خیر. با این حال، نباید فراموش کنیم که گوشی های هوشمند و دستگاه های پوشیدنی به مرور زمان به سلامت پوست و بدن اهمیت بیشتری داده اند و بعید است که هواوی این ایده را زنده کند.

برخی اطلاعات حاکی از آن است که هواوی ممکن است ایده جدید خود را در قالب تجهیزات جانبی مانند آینه های هوشمند ارائه دهد. در چنین شرایطی هواوی هوشمند آینه قادر به کار مستقل یا مشارکتی با گوشی کاربر خواهد بود. حتی این احتمال وجود دارد که ما برای دوربین قابل جدا شدن هواوی موضع گیری کنیم. این یک دوربین مستقل است.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما