پخش آخرین قسمت سریال سرخوشی مجریان این سریال را از کار انداخت

[ad_1]

پایان فصل دوم سریال پرطرفدار خوشبختی (Euphoria که مدتها مورد انتظار بود باعث از کار افتادن سرورهای HBO Max در یکشنبه شب شد، اگرچه این مشکل به سرعت حل شد.

به نظر می رسد شور و شوقی که طرفداران را مجذوب خود کرده و از زمان بازگشت آن از فصل دوم دو ماه گذشته بیشترین توییت را در مورد یک سریال دریافت کرده است، سرویس نمایش پلتفرم HBO Max را درست قبل از پخش قسمت پایانی غیرفعال کرد و بسیاری از کاربران توانستند این کار را انجام دهند. بنابراین. برای مدت کوتاهی دست ندهید این قطعی کوتاه مدت بود و کمتر از نیم ساعت پس از گزارش های اولیه پایان یافت.

پخش آخرین قسمت سریال سرخوشی مجریان این سریال را از کار انداخت

در نگاه اول، خرابی سرور گواهی بر محبوبیت فوق العاده Euphoria است، که مطابق با گزارش اخیر توییتر از بیش از 30 میلیون توییت مرتبط با این سری است. اما این اولین بار نیست که سرویس استریم این پلتفرم با مشکلات فنی مواجه می شود. سال گذشته آخرین قسمت از این مینی سریال پخش شد. میر اهل شهر (Mare of Easttown) همچنین باعث از کار افتادن سرورهای شبکه HBO Max شد. این سرویس استریم نسبتا جدید سعی در رقابت با نتفلیکس، اپل تی وی و دیزنی پلاس دارد که با این وقفه ها با مشکل مواجه خواهند شد.

پخش آخرین قسمت سریال سرخوشی مجریان این سریال را از کار انداخت

گزارش های جدید نشان می دهد خوشبختیدرام جوانان سام لوینسون (سم لوینسون)، بعد از نمایش بازی تاج و تخت (بازی تاج و تخت) پربیننده ترین سریال HBO در تمام پلتفرم ها است. به گفته این شبکه، Euphoria در هر قسمت 16.3 میلیون بیننده داشت و از سال 2004 بهترین سریال این کانال (به غیر از بازی تاج و تخت) بوده است و عجیب نیست که قسمت سوم آن اخیرا تمدید شده است.

پخش آخرین قسمت سریال سرخوشی مجریان این سریال را از کار انداخت

بازی تاج و تخت که هشت فصل به طول انجامید، با توسعه سریال، بینندگان خود را به طرز چشمگیری افزایش داد و قسمت پایانی آن با 19.3 میلیون بیننده، رکورد جدیدی را برای بینندگان HBO به ثبت رساند. داده شده خوشبختی تنها با پایان فصل دوم آن، این احتمال وجود دارد که بینندگان در نهایت سریال را به پایان برسانند. بازی تاج و تخت تجاوز. جهش محبوبیت فصل اول و دوم این سریال کاملاً چشمگیر است و در صورت تکرار همین وضعیت پس از پخش فصل سوم، شاید Game Of Thrones نتواند برای مدت طولانی رکورد خود را حفظ کند.

خرید تا 1.000.000 تومان و پرداخت ماه آینده

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما