پشیمان از گران ترین خرید سال; به عقب نگاه کن! (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812360 |
05 شهریور 1400 شهریور 12:43 |
24,644 بازدید |

0
نظرات

لوکاکو می خواهد به اینتر بپیوندد

روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی چلسی می خواهد به اینتر بازگردد و حاضر است برای رسیدن به این هدف دستمزد خود را کاهش دهد.

روملو لوکاکو مهاجم 29 ساله بلژیکی تابستان گذشته با 113 میلیون یورو اینتر را ترک کرد و 8 سال بعد به استمفوردبریج بازگشت و برای چلسی بازی کرد. پس از جدایی آنتونیو کونته و اشرف حکیمی، به نظر می رسید روزهای سختی برای اینتر در پیش است و روملو لوکاکو به این نتیجه رسیده است که احتمال موفقیت او در چلسی بیشتر است.

این هفته اما اوضاع برای روملو لوکاکو خوب پیش نرفت و این بازیکن تاکنون تنها 10 گل برای چلسی به ثمر رسانده است. روملو لوکاکو نیز روی نیمکت حضور داشت و در بازی روز سه شنبه مقابل لیل در لیگ قهرمانان، رتبه یازدهم ابتدایی خود را از دست داد.

طبق اخبار امروز گاتزتا دلا اسپورت، روملو لوکاکو از وضعیت فعلی خود در چلسی ناراضی به نظر می رسد و حاضر است حتی دستمزد خود را برای بازگشت به اینتر کاهش دهد. توماس توخل اخیرا اعتراف کرده که بلد نیست از روملو لوکاکو در تاکتیک های خود استفاده کند و این مهاجم بلژیکی در ماه های گذشته به صراحت اعلام کرده که از این وضعیت راضی نیست.

روملو لوکاکو در پایان ماه دسامبر در مصاحبه ای مفصل از هواداران اینتر به دلیل ترک این تیم در تابستان عذرخواهی کرد و مدعی شد که می خواهد دیر یا زود به باشگاه بازگردد. اما اکنون لوکاکو رویای بازگشت به اینتر را در سر می پروراند و به نظر می رسد آماده است حقوق خود را کاهش دهد تا دوباره پیراهن نراتزوری را بپوشد.

او با چندین مدیر اینتر در تماس بوده و آماده است دستمزد خود را کاهش دهد زیرا می‌داند بازگشتش در شرایط مالی باشگاه، عملیات سختی خواهد بود. البته پروژه بازگشت لوکاکو در حال حاضر در برنامه های باشگاه نیست و جانلوکا اسکاماکا مهاجم ایتالیایی ساسولو به عنوان هدف اصلی فصل تابستان در نظر گرفته شده است.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما