نگاهی به انیمیشن Turning Red – کاری جدید از Pixar بیاندازید

[ad_1]

تماشای مجموعه ای از انیمیشن های قدیمی دیزنی مانند «داستان اسباب بازی» و «ماشین ها» و دیدن دوباره وودی و باز می تواند جذاب باشد، اما نباید از این نکته غافل شد که پیکسار انیمیشن های بدیع و خلاقانه زیادی را برای مخاطبان خود به ارمغان می آورد. در سالهای اخیر..

انیمیشن The Turning Red یکی از آخرین آثار استودیو پیکسار است که در سینماها به نمایش درآمد و به همین دلیل در تاریخ 11 مارس (11 مارس) به طور انحصاری در سرویس دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. دیزنی همچنین قصد دارد این فیلم را در سینماهای کشورهایی که سرویس پخش در آنها در دسترس نیست، اکران کند.

محتوای پیشنهادی:بررسی هتل ترانسیلوانیا 4 – لطفا ادامه ندهید!وقت خدا حافظیه
بررسی هتل ترانسیلوانیا 4 - لطفا ادامه ندهید!

این انیمیشن توسط شیء دوم کارگردانی شده است که قبلاً انیمیشن کوتاه Bao را کارگردانی کرده بود و همچنین در Inside Out و The Incredibles 2 بازی کرده بود و داستان دختری 13 ساله را دنبال می کند که در لحظه ای از هیجان منفجر می شود (استعاره ای از یک استعاره). بلوغ انفجاری) نوجوانان احساسات متفاوتی دارند) به یک پاندا قرمز تبدیل می شود. شی در واقع روایتی دلگرم کننده، نیروبخش و سرگرم کننده از بلوغ یک زن و تغییر در رابطه مادر و دختر است.

وقایع انیمیشن Turning Red در اوایل دهه 2000 در تورنتو کانادا رخ می دهد. داستان درباره یک دانش آموز 13 ساله چینی-کانادایی برجسته به نام می (صدای روزالی چیانگ)، عاشق موسیقی و نوازنده فلوت است. می همچنین در معبد محله چینی خانواده‌اش کار می‌کند که به پدربزرگ سون یی تقدیم شده است – زنی با استعداد خدادادی یک حیوان جادویی برای محافظت از دهکده‌اش – و دائماً در تلاش است تا مادر سخت‌کوش و بی‌صبر خود را راضی کند. ، مینگ (خوانده شده توسط ساندرا اوه).

انیمیشن قرمز

او به تدریج متوجه می شود که احساسات عجیبی نسبت به مردان دارد و وقتی مادرش دفترچه یادداشت او را که حاوی عکس پسر مورد علاقه اش (منشی فروشگاه محلی) است، پیدا می کند، خجالت می کشد. این هیجان گاهی منفی و استرس مداوم برای او یک سری کابوس ایجاد می کند، صبح روز بعد به یک پاندای پشمالوی قرمز 8 فوتی (حدود 2.5 متری) تبدیل می شود و وقتی خودش را اینطور می بیند بسیار عصبی، غمگین و متعجب می شود.

انیمیشن قرمز

می پس از اینکه خود را در آینه می بیند سر مادرش فریاد می زند: «من یک هیولای بزرگ و زشت هستم». دختر جوان کم کم متوجه می شود که اگر به جز موهای قرمزش آرام و ریلکس بماند، به حالت عادی باز می گردد. وقتی بعد از این اتفاق مدرسه را شروع می کند، احساس می کند که چیزهای زیادی در دنیای او تغییر کرده است. با این حال، برخی از اطرافیان او متوجه می شوند که این پاندا جنبه جدید و مثبتی از او را نشان می دهد.

Turning Red بدون شک سعی در ورود به دنیای آشنای فیلم های نوجوان دارد. هنگامی که مینگ (مادر می) اجازه نمی دهد می در کنسرت مورد علاقه اش شرکت کند، مخترع جوان و دوستانش با استفاده از قدرت پاندا سر و صدا می کنند و هوشمندانه پول بلیط را می گیرند و دزدکی بیرون می روند. این انیمیشن جدید پیکسار که برای نمایش دنیای فوق واقعی و بسیار دراماتیک یک دختر نوجوان طراحی شده است، می توان گفت که به سطح استاندارد انیمیشن های مرسوم پیکسار رسیده است.

انیمیشن قرمز

فیلمنامه شی و جولیا چو به اندازه شما خنده دار و جذاب است، پر از دیالوگ های عالی و سه آهنگ از Boys (4Town) که به ترتیب توسط خواننده پاپ Billy Elish و برادرش Phineas O’Connell نوشته و اجرا شده است. خوش آمدید در بهترین حالت، پیکسار رویکرد متفاوتی به مسائل شخصی دارد. شاید بهترین چیز در مورد انیمیشن Turning Red این باشد که «Inside Out» با تمام وجود و از ته قلب بزرگ شدن را با طنز و گاهی با شوخی های خنده دار بررسی می کند. این داستان احتمالاً برای دختران نوجوانی که با تغییرات فیزیکی و هورمون‌های جدید در بدن سر و کار دارند و برای والدینی که می‌خواهند به فرزندانشان کمک کنند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شاید نیاز داشته باشیم که روایت‌های نوجوانانه بیشتری را در قالب انیمیشن برای پسران و دختران نوجوان ببینیم، زیرا فضای آن‌ها نه آنقدر کودکانه است که از موضوع اصلی منحرف شود و نه آنقدر جدی است که محیطی خشک و باورنکردنی ایجاد کند. جو برای آنها


محتوای پیشنهادی:9 انیمیشن کوتاه پیکسار برای تماشاکوتاه اما تاثیرگذار
9 انیمیشن کوتاه پیکسار برای تماشا

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما