پیشنهاد جذاب چلسی به ستاره جوان بارسا :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811205 |
29 فروردین 1400 شهریور 12:46 |
1044 بازدید |

0
نظرات

چلسی در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهادی وسوسه انگیز برای جذب گالیا، ستاره جوان بارسلونا است.

به گزارش “ورزش سه”، گاوی در چند ماه اخیر نشان داده که پتانسیل پیشرفت زیادی با تیم بارسلونا دارد و این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

جوردی کرایف و متئو آلمانی در مراسم تحلیف پیشکسوت اوباما اعلام کردند که هیئت مدیره باشگاه در حال بررسی خرید و فروش بازیکنانی است که می تواند فصل آینده تیم قدرتمندی را برای ژاوی فراهم کند.

این موضوع ثابت کرده است که تمدید کوتاه مدت قرارداد بسیاری از بازیکنان درخشان ترکیب فعلی این تیم از اولویت های این باشگاه است تا بتوانند با خیالی آسوده تر به فصل آینده بروند.

رونالد آرایخو و پابلو گاوی دو بازیکن نزدیک به خط خروج این تیم هستند و بسیاری از باشگاه ها در تلاش هستند تا آنها را از نوکمپ دور نگه دارند.

.

هر دو بازیکن تا سال 2023 با بارسلونا قرارداد دارند و در واقع در شروع فصل آینده تنها یک سال از قراردادشان با این تیم باقی مانده است که مدیران بارسا دوست ندارند.

اهمیتی که آنها در ماه های اخیر برای بارسلونا پیدا کرده اند به اندازه دوره ای که آنها امضا کردند نیست و بنابراین شرایط مالی قراردادهای آنها چندان عالی نیست.

بنابراین بارسا در تلاش است تا انتظارات آنها را برآورده کند و شرایط مالی بهتری را به آنها ارائه دهد اما شرایط اقتصادی این باشگاه باعث شده دست مدیران کمتر باز شود و بار سنگینی بر دوش دیگر باشگاه های اروپایی گذاشته است.

ملی پوشان مدعی هستند که چلسی آماده ارائه یک پیشنهاد وسوسه انگیز به این بازیکن است. این بازیکن 17 ساله در حال حاضر سالانه 300 هزار یورو از بارسا دریافت می کند و آبی های لندن می توانند این مبلغ را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

این بازیکن که ترجیح می دهد در نوکمپ بماند اما می خواهد دستمزد خود را از بارسا افزایش دهد، اگر پیشنهاد باشگاه قانع کننده نباشد، می تواند تنها با 50 میلیون یورو راهی چلسی شود.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما