پیولی: اینتر همچنان مدعی اول قهرمانی – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814105 |
16 مرداد 1400 شهریور 08:24 |
392 بازدید |

0
نظرات

کامل نیست.

استفانو پیولی سرمربی آث میلان با این عملکرد معتقد است تیمش شایسته پیروزی در خانه مقابل ناپولی بود.

به گزارش “ورزش سه”، میلان با تک گل شب گذشته اولیویه ژیرو مقابل ناپولی با یک برد بزرگ گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت. با نتایج این هفته میلان با 60 امتیاز صدرنشین است، اینتر با 58 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم، ناپولی با 57 امتیاز در رده دوم و یوونتوس با 53 امتیاز در رده دوم قرار دارند. در پایان بازی استفانو پیولی نیز مدعی شد که اینتر شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل دارد.

استفانو پیولی گفت: سه امتیاز مهم بود و تیم قدرتمندی را شکست دادیم که مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد.اما بازیکنان میلان هم زمانی که توپ را در اختیار نداشتند زحمت کشیدند و شایسته آن بودند.ما بازی را بردیم. ” ما از یکی از حریفان خود راضی هستیم، اما قبل از بازی هیچ چیز تغییر نکرده است، در این مرحله هنوز فقط یک امتیاز بیشتر از فصل گذشته داریم و هنوز جای کار زیادی برای تیم داریم.

سری آ برای همه مشکلات دارد و ما هم کامل نیستیم، اما اکنون زمان آن است که با نگرش و کیفیت بالا ثابت کنیم که از اشتباهات گذشته خود درس گرفته ایم. اینتر همچنان اولین مدعی کسب اسکودتو است زیرا آنها قهرمان را حفظ می کنند و بازی دیگری برای بازی دارند.

آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند که می دانند پیروزی یعنی چه. هر چه زودتر جدولی داشته باشیم که همه تیم ها در آن تعداد بازی یکسان داشته باشند، زودتر می توانیم بقیه فصل را ارزیابی کنیم.

آیا اولیویه ژیرو در این فصل در میلان می درخشد؟ ما می خواستیم بازیکنانی را جذب کنیم که در گذشته طعم موفقیت را چشیده باشند و بدانند که تلاش برای اهداف مهم چیست. تابستان گذشته، تنها یک تماس ویدیویی لازم بود تا به ما اطلاع دهد که در کدام بازیکن هستیم. میلان در کل تیم بسیار جوانی است، بنابراین داشتن فردی مانند اولیویه ژیرو با چنین تجربه ای واقعا به ما کمک می کند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما