چلسی 0 (10) – لیورپول 0 (11); لندن قرمز شد – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812898 |
08 مرداد 1400 شهریور 22:58 |
6,033 بازدید |

0
نظرات

لیورپول در دیداری تماشایی در ضربات پنالتی چلسی را شکست داد و قهرمان جام حذفی شد.

به گزارش “ورزش سه”، لنگر آریزابالاگا در نهایت در بازی ای که هر دو تیم موقعیت های گلزنی زیادی را از دست دادند و لیورپول قهرمان شد، یازدهمین پنالتی چلسی را گرفت.
چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و سزار آسپلیکوتا در دقیقه 6 فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت اما کریستین پولیسیچ در تک به تک ضعیف بود و توپ را به بدن کیون کلهر کوبید.
دقایقی بعد ترنت الکساندر آرنولد از سمت راست پاسی درخشان به دروازه چلسی داد اما ضربه سر سادیو مانه بدون دفاع کناری درست نبود و چلسی با اختلافی قابل توجه دروازه را ترک کرد.

در دقیقه 29 لیورپول بهترین گلزن ممکن خود را از دست داد. ضربه نبی کیتا از پشت زمین توسط ادوارد مندی مهار شد و ریباند سادیو مانه در فاصله دو قدمی موفق به دفع توپ نشد و مدافع چلسی با واکنشی دیدنی دروازه را دفع کرد.
در دقیقه 40 سزار آسپلیکوتا از پشت محوطه جریمه از موقعیت های خود برای گلزنی استفاده کرد اما ضربه او بی نتیجه بود و به بیرون رفت. در لحظات پایانی نیمه اول و در میانه میدان کای هاورتس، میسون مونته مقابل دروازه لیورپول تک به تک شد که ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت و نیمه اول باشکوه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی میسون مونته در موقعیت تک به تک قرار گرفت و می توانست گل اول را به ثمر برساند اما ضربه زمینی این بازیکن به تیرک دروازه لیورپول برخورد کرد.

دقایقی بعد روی یک پاس اشتباه بود که سرانجام محمد صلاح در موقعیت تک به تک در فاصله کمی از دروازه لیورپول قرار گرفت اما ضربه چپ این بازیکن به آرامی انجام شد و تیاگو سیلوا توپ را به دروازه نزدیک کرد. . آستر

در دقیقه 67 لیورپول گل جوئل ماتیپ را به ثمر رساند اما داور پس از بررسی صحنه گل را تکذیب کرد. دقایقی بعد لوئیز دیاز از سمت چپ محوطه جریمه پنالتی گرفت و موقعیت بسیار خوبی داشت تا دروازه چلسی را دفع کند اما ضربه محکم او از زاویه ای دشوار با واکنش مواجه شد.
فن دایک در دقیقه 90 در یک کرنر از جناح راست گلزنی کرد اما با ضربه سر پاسخ دیدنی را دریافت کرد. در ثانیه های پایانی ضربه روملو لوکاکو از داخل خط 6 قدم روی پاس آلونسو با واکنش کلهر همراه شد و 90 دقیقه جدال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی، وقت اضافه بود که روملو لوکاکو دروازه لیورپول را باز کرد، اما تصمیم بحث برانگیز داور دوم، دروازه را باطل کرد. این اتفاق در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز تکرار شد، این بار گل کای هاورتز به دلیل آفساید بودن این بازیکن پذیرفته شد. در ثانیه های پایانی کوپا آریزابالاگا، چلسی با ضربه پنالتی به گل جایگزین شد. اتفاق خاصی در صف نیفتاد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.
مجازات ها:
جیمز میلنر: او گل زد
مارکوس آلونسو: گل زده شد
فابینیو: گل زده شد
روملو لوکاکو: گل زده شد
فن دایک: گل زد
کای هاورتز: گل زد
آرنولد: یک طلا بود
ریس جیمز: او گل زد
محمد صلاح: گل زده شد
جورجینیو: این یک هدف است
دیگو جوتا: گل زد
آنتونی رودیگر: گل زده شد
دیویک اوریگی: گل زد
آنگولو کونته: گل زد
اندرو رابرتسون: او گل زد
تیمو ورنر: گل زده شد
هاروی الیوت: گل زد
تیاگو سیلوا: گل زده شد
ابراهیم کوناته: گل زده شد
چلوبا: گل شد
کیون کلهر: گل زد
لنگر آریزابالاگا: او بیرون رفت

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما