چه کسی پیکه را مقصر جدایی مسی دانست؟ :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811055 |
28 فروردین 1400 شهریور 12:57 |
1641 نتیجه |

0
نظرات

مسی – بارسلونا; رویایی که نابود شد

لیونل مسی ستاره آرژانتینی سه شنبه شب در راه پیروزی بود اما چندان خوشحال به نظر نمی رسید.

به گزارش “ورزش سه”، مسی به جای شماره 10، شماره 30 را به تن کرد و هیچکس قبل از بازی در تونل به او توجهی نکرد چرا که تمام بازیکنان رئال مادرید روی کیلیان امباپه متمرکز شده بودند. او در زمین هم عملکرد خوبی نداشت و پنالتی او را تیبو کورتوا مهار کرد.

روزنامه اسپانیایی الپایس در شب بازی حساس گزارشی منتشر کرد که در آن جرارد پیکه مدعی شد که مربیان بارسلونا تابستان گذشته از آنها خواسته اند از دست مسی خلاص شوند و روز بعد همه رسانه های فرانسوی عملکرد او را به طور جدی زیر سوال بردند..

همه چیز نباید به این شکل پیش می رفت و این چیزی است که مسی و بارسلونا به خوبی می دانند.

.

ادعاهایی مبنی بر اینکه پیکه بر تصمیم بارسلونا برای جدایی مسی از این تیم تاثیر گذاشته، موضوع جدیدی نیست. برخی از روزنامه نگاران برجسته اسپانیایی در نوامبر سال گذشته ادعا کردند که مسی هنوز دوستانی در بارسا دارد، اما رابطه او با بسیاری از بازیکنان تیره شده است.

لوئیس ماسکارو گفت که مسی از رفتار پیکه بسیار ناراحت است و معتقد است که این بازیکن به او خیانت کرده است زیرا او به خوان لاپورتا و دیگر مدیران بارسلونا گفته است که اگر مسی از تیم برود مشکلی وجود نخواهد داشت..

یکی از دلایل مطرح شدن دوباره این موضوع در این هفته، تقابل پی اس جی و رئال مادرید بود. یکی دیگر از دلایل این اتفاق، رفتن فران روتر بود که در زمان جدایی مسی، مدیر اجرایی بارسا بود.

برخی از هواداران بارسلونا بر این باورند که روتر در واقع به رئال مادرید خدمت می کند و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، دستورات خود را با فشار دادن به مدیران بارسلونا مبنی بر عدم تمدید قرارداد لیونل مسی انجام می دهد.

.

شایعات دوباره در این هفته منتشر شد، زمانی که برخی از روزنامه نگاران آگاه کاتالونیا تایید کردند که روتر پس از ترک بارسلونا می خواهد به یک شرکت ساختمانی بزرگ که پرز اداره می شود بپیوندد..

درست است که پیکه در اوایل این فصل با کاهش دستمزد موافقت کرد و اگر مسی با تمدید قراردادش موافقت می کرد و حتی با 50 درصد دستمزد قبلی خود قرارداد جدیدی امضا می کرد، این مبلغ به شدت افزایش می یافت.

اما بارسلونا مدعی شد که هزینه های پرداخت شده توسط باشگاه، حتی بدون دستمزد مسی، بسیار بالاتر از سقف تعیین شده توسط لالیگا بوده است، بنابراین تصور اینکه پیشنهاد مسی برای جبران هزینه ها باشد، سخت است.

این گزارش با عدم پذیرش قرارداد لالیگا با شرکت سرمایه گذاری است. از سرگیری باید انتقاد کرد و این موضوع تا حد زیادی بر امضای قرارداد جدید با مسی سایه انداخته است.

.

اگر بارسلونا با این شرکت قرارداد امضا می کرد، می توانست حدود 250 میلیون یورو دریافت کند، در این صورت مسی بخشی از تیم باقی می ماند. روتر یکی از کسانی بود که سعی کرد لاپورتا را متقاعد کند تا با رئال مادرید همکاری کند تا با این قرارداد مخالفت کند، زیرا معتقد بود کاهش حقوق تلویزیون در سال های آینده به آنها ضربه خواهد زد..

به نظر می رسد همه این شرایط تاثیر بیشتری روی پیکه داشته است، بازیکنی در کاتالونیا که هرگز رابطه خوبی با مسی نداشت.

مهمانی های مسی در خانه مجلل او با همسایه هایی مانند لوئیس سوارز و فیلیپه کوتینیو برگزار شد و جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس نیز دعوت شده بودند.

زمانی که مسی ماه گذشته راهی بارسلونا شد، در یک مهمانی شام به بوسکتس و آلبا پیوست، اما این پایان غم انگیز با هم تیمی سابقش پیکه از روزهای حضورش در آکادمی باشگاه تاسف بار به نظر می رسد.

.

همه اینها دست به دست هم می دهند تا اوضاع بدتر شود. برای مسی که تا پایان فصل بعد نتوانست در بارسا بماند و سپس به آمریکا رفت و برای بارسا که بزرگترین بازیکن تاریخ را بدون خداحافظی گذاشت.

عملکرد مسی در بازی رئال مادرید شاید مدیران بارسا را ​​به این فکر انداخته باشد که آیا تمدید نکردن قرارداد او واقعا اشتباه بوده است؟ اما بدون مسی آنها نیز با مشکلات زیادی روبرو بودند. بارسا 15 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و روز پنجشنبه باید در لیگ اروپا بازی کند..

آنها شروع به بهبود شرایط و بازسازی تیم کردند و اگرچه نتیجه اولیه بسیار درخشان و چشمگیر بود، اما آداما ترائوره ​​را نمی توان با بازیکنی مقایسه کرد که در سمت راست خط حمله بارسلونا جایگزین او شد.

.

در همین حال، حتی پاری سن ژرمن هم از استخدام یک اسطوره که بر اقدامات آنها در بارسلونا سایه انداخته بود، ناامید شد. اگر مسی بتواند در دو هفته دیگر در برنابئو گل بزند و تیم را به رویای خود یعنی کسب اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان نزدیک کند، شاید همه چیز برای او بهتر شود..

اولین گل لیونل مسی به رئال مادرید پس از سال 2018 می تواند هواداران بارسلونا را بسیار خوشحال کند. حتی بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا هم دیگر پیراهن این باشگاه را نمی پوشد.

پیتر جنسون – دیلی میل

ترجمه: مژده لاریجانی

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما