چگونه فیلم های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟

[ad_1]

نزدیک شدن به اکران فیلم بتمن در این آخر هفته بد نیست، نسخه های قدیمی بتمن را بررسی کنید، اما شاید باید تا سال آینده خورشیدی صبر کنیم تا بتوانیم کیفیت مناسب فیلم جدید بتمن را در ایران ببینیم، اما چه کسی این کار را نمی کند. آیا این ابرقهرمان را دوست دارید و حتی نمی خواهید در سینما از آن انتقاد کنید؟

با توجه به فعالیت فوق العاده ای که مارول در ده سال اخیر انجام داده، یادآوری ابرقهرمانانی مانند بتمن و داستان زندگی او کمی سخت شده است، به خصوص که ده سال است که فیلمی مستقل از بتمن اکران نشده است. از زمانی که بتمن در سال 1939 وارد دنیای دی سی شد، درک شخصیت او تغییر کرد.

اگر نگاهی به نام مستعار بتمن یعنی «بروس وین» بیندازیم، می بینیم که او شخصیتی خیرخواه و سرمایه دار اما تا حدودی شیطنت و شوخ طبع دارد و مخفیانه شنل بر تن کرده و با چوب سعی در نجات مردم شهر گاتهام دارد. ماسک گاتهام شکسته است. با این حال، برخی از این جنایتکاران در شهر گاتهام، احساس انتقام شخصی برای قتل والدینش در کودکی ایجاد می کنند که شخصیت بتمن را مورد تردید قرار می دهد.

با فیلمبرداری فیلم های مختلف این شخصیت کمیک، برداشت های زیادی از شخصیت بتمن توسط طرفداران شکل گرفته است و حالا شاهد اپیزود جدید بروس با فیلم جدید بتمن با بازی «رابرت پتینسون» خواهیم بود که اکران می شود. در 5 مارس شخصیت وین دوباره در مقایسه با نسخه های قبلی بتمن در سینما یک شخصیت کاملاً جدید به نظر می رسد. حال قبل از اکران این فیلم جدید بتمن به نام «بتمن» به ترتیب زمانی نگاهی به فیلم های قدیمی این شخصیت بیندازیم.

بتمن من وست

“دوره آدام غرب” “دوره آدام غرب”

  • “بتمن 1966”

اگر چیزی در مورد بتمن می دانید، احتمالاً نام آدام وست را شنیده اید. شخصیتی که آدام وست بازی می کند بسیار بامزه و سرگرم کننده است و با وسایل نقلیه و ماشین های مدرن و سرگرم کننده خود کودکان را سرگرم می کند. در این سریال، بتمن و رابین با بازی «برت وارد» تلاش می‌کنند تا شهر گاتهام را نجات دهند و به گروه بزرگی از نوجوانان درس زندگی بدهند. مواردی مانند مطالعه و بستن کمربند ایمنی. قطعا از دیدن این برنامه پشیمان نخواهید شد.

بتمن مایکل کیتون

“عصر مایکل کیتون” “عصر مایکل کیتون”

  • “بتمن 1989”

در این فیلم بتمن به کارگردانی تیم برتون، مخاطبان برای اولین بار دنیای عجیب بتمن را خواهند دید. در حالی که بازی مایکل کیتون ترکیبی زیبا از پیچیدگی و جدیت شخصیت بتمن را ارائه می دهد، ما همچنین شاهد بازی هیجان انگیز جک نیکولسوم در نقش آنتاگونیست اصلی بتمن، جوکر خواهیم بود. در این فیلم جوکر با یک محصول بهداشتی حاوی ماده شیمیایی به نام «اسمایلکس» که پس از مصرف آن قربانی را به خنده می اندازد، سعی در کشتن مردم شهر گاتهام دارد. اکنون بتمن در تلاش است تا جوکر را شکست دهد و در همین حین، بروس وین در معرض حقایق سختی قرار می گیرد.

  • “بتمن بازگشت 1992” “بتمن بازگشت”

اگرچه تیم برتون پس از ساخت اولین فیلم بتمن قصد ساخت این فیلم را نداشت، اما مطمئناً مورد استقبال تماشاگران از یک فیلم عالی بتمن قرار گرفت. اما با بازی خیره کننده میشل فایفر در نقش «زن گربه ای» و «پنگوئن» دنی دویتو، امتیاز بالای فیلم چندان دور از دسترس نیست. داستان این فیلم در واقع حکایت از زمانی دارد که بتمن در حال مبارزه با یکی از دشمنانش به نام پنگوئن است که شخصیت «سلینا کایل» که در واقع «زن گربه ای» است و در حال حاضر در رابطه عاطفی با بتمن است تصمیم به انتقام می گیرد. از دشمنش

اگرچه مایکل کیتون هرگز به بازگشت به نقش بتمن برای فیلم سوم فکر نمی کرد و بارها در مصاحبه های مختلف اعلام کرده بود که دیگر نمی خواهد شنل بتمن را بپوشد، اخیرا اخباری مبنی بر بازگشت او در فیلم «فلش» منتشر شده است. ” جنجال های زیادی ایجاد کرد. او همچنین گفت که احساس می کند زمان بازی در نقش قدیمی بتمن فرا رسیده است.

بتمن و کیلکرمر

“دوران وال کیلمر” “دوران وال کیلمر”

  • “بتمن برای همیشه” 1995 “بتمن برای همیشه”

حالا نوبت وال کیلمر بود که بتمن را بازی کند و سوژه شب را از تماشاگران بگیرد. داستان فیلم در زمانی اتفاق می‌افتد که بروس وین با دشمنانش، ریدلر و دو چهره، که می‌خواهند هویت بتمن را با انتشار اخبار حساس از مردم شهر گاتهام افشا کنند، درگیر است. بتمن مطمئناً تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این اتفاق انجام می دهد، اما آیا او می تواند به تنهایی موفق شود؟ در این فیلم شاهد پذیرش رابین به عنوان شریک بتمن خواهید بود.

بتمن جورج کلونی

“دوران جورج کلونی” “دوران جورج کلونی”

  • “بتمن و رابین 1997” “بتمن و رابین”

این بار جورج کلونی را در نقش بتمن و کریس اودونل را در نقش رابین می بینیم. بتمن و رابین، “آقای ما “فریز” و “پویسون آیوی” خواهیم بود زیرا هر دو با دیالوگ های خنده دار سعی می کنند یکدیگر را به عنوان شریک در این فیلم بتمن بپذیرند. متاسفانه این فیلم با استقبال چندان خوبی از سوی این فیلم مواجه نشد. بتمن

“دوره کریستین بیل” دوره کریستین بیل

  • “Batman Begins” Batman Begins

هشت سال بعد بالاخره فیلم بتمن که نسل ما با آن آشناست اکران شد. می توان گفت بتمن آفرینش بل یکی از بهترین های بتمن است. این فیلم در واقع داستان ظهور بتمن با کمک خدمتکار وفادارش «آلفرد» را روایت می کند. در این فیلم، بتمن با کیلیان مورفی، که شهروندان گاتهام را به قتل رساند، روبرو می شود. این فیلم در سه گانه «کریستوفر نولان» شروع خوبی داشت و تولد بتمن را نشان می داد و تصویر جدیدی از او را به نمایش می گذاشت.

  • “شوالیه سیاه”

دومین فیلم از سه گانه نولان یکی از بهترین فیلم های بتمن است. در این فیلم نه تنها با بازی خیره کننده کریشن بیل مواجه خواهید شد، بلکه از بازی فوق العاده «هیت لجر» در نقش جوکر، یکی از دشمنان سرسخت بتمن نیز شگفت زده خواهید شد. بتمن که توانسته با کمک «هاروی» و «جیم گوردون» جلوی جنایات شهر گاتهام را بگیرد، با ظهور دشمن جدیدی که اکنون خود را جوکر می‌نامد، وارد نبردی بزرگ‌تر و خطرناک‌تر می‌شود. این فیلم با سکانس های اکشن هیجان انگیز و داستان معمایی و البته روانشناسی تا حد زیادی و همچنین بازی جذاب این دو بازیگر، ساعت ها ذهن شما را مشغول می کند.

  • “شوالیه تاریکی برمی خیزد”

مرگ نابهنگام هیث لجر مانع از پخش قسمت آخر سه گانه نولان نشد. در این قسمت، بروس تلاش می کند تا شهروندان گاتهام را که توسط Bane با بازی تام هاردی به گروگان گرفته شده بودند، نجات دهد. جالب است بدانید یکی از دلایلی که بتمن از آن متنفر است، در واقع فوبیای او از خفاش ها است. شاید این فیلم به اندازه دو فیلم قبلی طرفداران زیادی جذب نکرده باشد، اما همچنان حاوی خلاصه ای زیبا از سوالات بی پاسخ فیلم قبلی است.

بتمن بن افلک

عصر بن افلک

  • طلوع عدالت

برای طرفداران بتمن، بن افلک ممکن است یکی از بدترین بازی های تاریخ فیلم بتمن باشد. زیرا به نظر می رسد که خود بن افلک اصلاً دوست ندارد نقش خود را بازی کند. این فیلم به کارگردانی زک اسنایدر در واقع بتمن را تا حدی بر «سوپرمن» مقدم می‌دارد و مردم گاتهام را می‌ترساند. «لوتور» به نوعی ذهن بتمن را خراب می کند و او را در مقابل سوپرمن قرار می دهد و باعث جنگ بین آن دو می شود.

  • “لیگ عدالت” “لیگ عدالت”

بازی بن افلک در لیگ عدالت اندکی بهتر از بازی قبلی او بود. بتمن اکنون با چندین ابرقهرمان برای بازگرداندن سوپرمن کار می کند. به گفته بن افلک، بازی در این فیلم یکی از بدترین تجربه های او بود. به حدی که بن افلک تصمیم گرفته دیگر در نقش بتمن شرکت نکند. او همچنین در مصاحبه ای اذعان داشت:

هر کسی این نقش را بازی می کند باید از آن لذت ببرد، اما من اصلا از آن لذت نبردم. شاید در سی سالگی می توانستم نقش را تحمل کنم، اما الان نمی توانم. لیگ عدالت برای من تجربه بدی بود و دیگر نمی خواهم به آن فکر کنم.

بتمن رابرت پتینسون

“دوران رابرت پتینسون” “دوران رابرت پتینسون”

  • “بتمن 2022” “بتمن”

بتمنی که در حال حاضر منتظرش هستیم، بتمن به کارگردانی مت ریوز و با بازی رابرت پتینسون است که در سال های اخیر با نقش های قوی مانند The Lighthouse و Tenet خود را ثابت کرده است. . به گفته متیو ریوز، این فیلم با بتمن کمی متفاوت از فیلم های بتمن است که تاکنون در سینماها به نمایش درآمده است زیرا تماشاگران قطعا با دیدن این فیلم احساساتی خواهند شد.

نظر شما در مورد فیلم های این ابرقهرمان چیست؟

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما