هشدار جدی به مقامات روسیه؛ دستگیری و توقیف اموال در انتظار شرکت های حیاتی | دیجیاتو

[ad_1]

بسیاری از شرکت ها پاسخ دادند تهاجم روسیه به اوکراینفعالیت خود را در این کشور به حالت تعلیق درآورده یا متوقف کرده است. روسیه اکنون هشدار داده است که می تواند مدیران شرکت های مهم را در صورت انتقاد از رفتار آنها دستگیر کند دارایی های شرکت گرفتن.

وال استریت ژورنال گزارش داد که مقامات روسی رهبران شرکت هایی مانند: مک دونالد و ایبیام او تهدید کرد که در صورت انتقاد، دستگیر و دارایی هایشان مصادره خواهد شد.

در این گزارش آمده است که دادستان های روسیه به شرکت های غربی که کشور را ترک می کنند یا دولت را مورد انتقاد قرار می دهند، هشدار جدی داده اند. شرکت هایی که در واکنش به حمله روسیه به اوکراین فعالیت خود را در روسیه متوقف می کنند ممکن است دارایی آنها مصادره شود و حتی مدیران آنها توسط مقامات روسی دستگیر شوند.

روسیه شرکت های مهم را تهدید می کند

روسیه هفته گذشته اعلام کرد که می تواند دارایی های شرکت هایی را که فعالیت خود را در روسیه تعلیق می کنند، مصادره کند. بسیاری از شرکت های بزرگ آمریکایی و اروپایی آنها از زمان حمله به اوکراین روسیه را ترک کرده اند و روسیه با تحریم های اقتصادی سنگینی مواجه است.

بر اساس گزارش‌ها، شرکت‌های متعددی تاکنون تهدیدهایی از جمله نام‌ها از سوی دادستان‌های روسیه دریافت کرده‌اند. مک دونالدشرکت بین المللی ماشین آلات ساختمانی، یام کورپ برای برندهای فست فود KFC، پیتزا داغ و زنگ تاچو در بین آنها دیده می شود.

مدیران مک‌دونالد، آی‌بی‌ام و یام کورپ هنوز درباره این تهدیدها اظهار نظر نکرده‌اند. به گفته منابع، مدیران برخی از شرکت ها پس از تهدیدات روسیه در تلاش هستند روسیه را ترک کنند.

مک دونالد دیروز اعلام کرد که به طور موقت رستوران های خود را در روسیه و فعالیت های خود را در روسیه تعطیل می کند. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که حقوق 62000 کارمند در روسیه را در زمان تعطیلی پرداخت خواهد کرد.

به همین ترتیب، شرکت ها IBM و یام شرکت آنها همچنین هفته گذشته اعلام کردند که عملیات در روسیه را متوقف خواهند کرد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما