ژاوی: رئال پاداش ایمانش را گرفت. من با مسی همدردی کردم – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814977 |
31 اسفند 1400، 15:47 |
9,041 بازدید |

2
نظرات

اوساسونا حریف قدرتمندی است

ژاوی هرناندز به شکست پی اس جی مقابل رئال در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا پس از استراحت از گالاتاسرای در لیگ اروپا خود را برای میزبانی از اوساسونا در نوکمپ آماده می کند. پس از سه برد متوالی، ژاوی هرناندز به دنبال چهارمین برد متوالی خود برای بارسلونا است، اتفاقی که در این فصل رخ نداده است. بارسا سوم لالیگا است و در بازی فردا به سه امتیاز نیاز دارد.

ژاوی کنفرانس مطبوعاتی درباره این بازی برگزار کرداوساسونا تیمی است که با چندین سیستم مختلف بازی می کند. گاهی اوقات آنها سعی می کنند از 5 بازیکن دفاع کنند، گاهی اوقات با 4 دفاع وارد زمین می شوند. آنها تیمی با فشار خوب، صبر و ذخیره خوب هستند. البته بازی سختی خواهد بود. آنها پس از شکست ویارئال، روحیه خوبی دارند.

سیستم بازگشت و استراحت به بوسکتس: « ببینیم چه می شود. بازیکنان مصدوم و خسته ای داریم و بازی نیاز به نفس های تازه دارد. فرانکی دی یونگ می تواند جایگزین او یا حتی نیکو گونزالس شود. نیکو در پیام ششم پاسخ داد و این یک گزینه است. نیکو شام هم هدف دارد اما پدر نمی تواند جای بوسکتس را بگیرد.

آرایخو و اریک گارسیا در خطر باخت ال کلاسیکو هستند: « من در این مورد تصمیم خواهم گرفت. شاید باید استراحت کنند، شاید نه. فردا همه چیز مشخص خواهد شد.»

تماس با مسی پس از شکست پاری سن ژرمن مقابل رئال: « دوست من با مسی و برایش پیام تشویق و دلگرمی فرستادم. در هر صورت اگر در این فوتبال 150 دقیقه و دو بازی رفت و برگشت بهتر باشی و بعد 30 دقیقه تمرکزت را از دست بدهی، تاوانش را می پردازی. رئال ورق را برگرداند و با ایمان و انگیزه بالا صعود کرد. اگر فردا روز خوبی برای ما نباشد، به اوساسونا باختیم. برای بردن باید 100% تمرکز داشته باشید.

مقابل گالاتاسرای بایستد“ما باید بهتر حمله می کردیم و سرعت توپ ما کم بود. بازیکنان هجومی ما نباید برای گرفتن توپ خیلی دور بروند. باید از خودمان انتقاد کنیم که خوب بازی نکردیم. من دوباره بازی را تماشا کردم و آنالیز خوبی انجام دادم. ما بهتر شدیم. در نیمه دوم، اما برای پیروزی کافی نبود. گالاتاسرای به خوبی دفاع کرد و در دوئل ها مساوی کرد. “این نباید در خانه باشد.”

هلند در بارسا و امباپه رئال:“در حال حاضر درباره همه چیز صحبت می شود. من می خواهم در مورد تیم خود صحبت کنم. البته حضور چنین ستاره هایی برای لالیگا مفید خواهد بود. “همه از این موضوع سود خواهند برد.”

ال کلاسیکو: « نمی توانم به چیزی جز بازی با اوساسونا فکر کنم. حتی به بازی پنج شنبه آینده با گالاتاسرای هم فکر نمی کردم. وقتی این دو بازی تمام شود، روی رئال تمرکز خواهم کرد.»

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما