ژاوی: باید ناپولی را با دو گل می زدیم :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811161 |
29 فروردین 1400 شهریور 01:39 |
1,440 بازدید |

0
نظرات

ژاوی سرمربی بارسلونا تاکید کرد که تیمش بعد از بازی با ناپولی باید با بیش از دو گل پیروز شود.

به گزارش “ورزش سه”، دو تیم عصر امروز در حالی به تساوی یک بر یک دست یافتند که فران تورس در نیمه دوم پاسخ پیوتر زلیسنکی به گل نیمه دوم ناپولی را از روی یک پنالتی داد.
اما آبی ها و نار موقعیت های بسیار خوبی را در این دیدار از دست دادند. از جمله دقایق پایانی که چهار فرصت گلزنی داشتند.
ژاوی به خبرنگاران گفت: “تنها چیزی که کم داشتیم پایان بود. ما به خوبی توپ را در زمین بازی کردیم و 20 گل به ثمر رساندیم که 7 تای آنها مطمئناً بود. با توجه به بازی که انجام دادیم، شایسته برد بودیم.” اختلاف دو گل
ما در لیگ اروپا هستیم. این یک بازی دوستانه نیست. بنابراین نتیجه کافی نیست، اما از عملکرد تیم راضی هستم.
حیف شد که نتوانستیم برتری خود را به دو گل بیشتر تبدیل کنیم. بچه ها فوتبال شناور بازی کردند. ما تا آخر حمله رفتیم و تمام تلاشمان را کردیم تا گل بزنیم.
لوکا اسپالتی معتقد است پنالتی مقابل بارسا درست نیست، اما ژاوی نظر دیگری دارد: “من قوانین جدید را دوست ندارم. فکر می کنم هر ضربه توپ با دست باید پنالتی اعلام شود. در بسکتبال شما می توانید.” از پاهای خود استفاده نکنید، بنابراین نمی توانید از دست خود در فوتبال نیز استفاده کنید.

همانطور که در مورد گل ناپولی، اطلاع دادن بازیکن از قانون آفساید مضحک است اما ما آن را پذیرفتیم. قانونی که من دوست دارم وارد فوتبال شوم این است که در زمان مناسب بازی کنم. این نیز باعث صرفه جویی در زمان می شود.»
فران تورس اگرچه تک گل بارسلونا را به ثمر رساند اما موقعیت های خوبی را از دست داد. ژاوی گفت: “خیلی خوشحالم که او برای بارسلونا بازی می کند و امیدوارم برای مدت طولانی اینجا بماند. ما باید به او اعتماد کنیم. مطمئن هستم که او گل های زیادی به ثمر خواهد رساند. پوشیدن پیراهن بارسلونا یک مسئولیت است.” او از سایر باشگاه‌ها سنگین‌تر است، اما باید بداند که ما اعتماد به نفس کامل داریم.»
ژاوی در خصوص بازی برگشت گفت: متاسفانه ما حداقل با یک گل به ناپولی نمی رویم اما روحیه تیمی مثبت است اگر همینطور ادامه دهیم بازی های زیادی را می بریم.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما