درگیری لفظی در بایرن، واکنش شدید به اسطوره باشگاه :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811099 |
28 فروردین 1400 شهریور 16:43 |
13,537 بازدید |

3
نظرات

برام مهم نیست متیو

افت بایرن در هفته های اخیر انتقاد شدید لوتار ماتیوس را به همراه داشته و واکنش مدیر ورزشی بایرن را برانگیخته است.

به گزارش “ورزش سه”، پس از جدایی داوید آلابا و ژروم بواتنگ از بایرن مونیخ، ترکیب خط دفاعی این فصل با فصل های گذشته متفاوت است و این تیم در 22 بازی بوندسلیگا 25 گل شامل 4 گل به ثمر رسانده است. شنبه بوخوم وارد دروازه این تیم شد.

نیکلاس زولا، دیو اوپامکانو و لوکاس هرناندز مدافعان اصلی بایرن هستند و البته لوکاس به دلیل مصدومیت آلفونسو دیویس در سمت چپ مقابل بوخوم قرار دارد.

کمتر کسی انتظار داشت که بایرن در این بازی 4 گل دریافت کند و اسطوره باشگاه لوتار ماتئوس حیرت زده شد.

او به Sport Bild گفت:“فکر می‌کنم برخی از خریدهای باشگاه هنوز پتانسیل خود را نشان نداده‌اند. من به طور خاص در مورد اوپامکانو صحبت می‌کنم. این برای او هزینه زیادی داشت، اما در بیشتر بازی‌ها او را متزلزل و ناامن دیده‌ام و او آن را پاس می‌کند. به اطرافیانش بد است که یک مدافع ترس و اضطراب را به هم تیمی هایش منتقل کند.” او اشتباهات بزرگی را در مقابل او مرتکب شد.”

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ به آخرین صحبت های لوتار ماتئوس شب گذشته واکنش نشان داد و به DAZN گفت:“البته لوتار حرفی برای گفتن دارد. او یک متخصص فوتبال است. اما من اهمیتی نمی دهم و برایم مهم نیست که ماتیوس چه می گوید. ما در کنار بازیکنان خود هستیم و با آنها صحبت می کنیم.”

ماتیوس در پاسخ به مدیر ورزشی بایرن به مجله بیلد آلمان گفت:“کار من به عنوان یک آنالیزور ارزیابی عملکرد تیم در مسابقات مختلف است. حسن صالح حمیدزیچ، یولیان ناگل زمان و یاشوا کیمیچ در اظهارات انتقادی خود پس از بازی بوخوم تایید کردند که بایرن در این بازی خوب نبود. انتقاد از خط دفاعی بایرن. حسن را اذیت می کند زیرا می داند حقیقت چیست».

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما