این لیورپول وحشتناک است. چه تیمی جمع کردی آقای کلوب! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813373 |
20 اسفند 1400 17:36 |
2761 نتیجه |

0
نظرات

شکست ناپذیر در خط آتش

این قطعا بهترین لیورپول یورگن کلوپ است. تیمی که می تواند فصلی تاریخی و بی نظیر را ثبت کند.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول در این فصل با یورگن کلوپ از فوتبال لذت می برد و هوادارانش را آب می کند.

باشگاه در مورد تیم چنین می گوید: نظر من در مورد کیفیت تیم روشن است. این لیورپول بهترین تیمی است که من مدیریت کرده ام اما مهمتر از آن فضایی در تیم ایجاد می کند که می تواند به نتیجه برسد. البته ما شکست ناپذیر نیستیم و تیم های خوبی در پیش داریم.»

لیورپول چند روز پیش با شکست چلسی در ضربات پنالتی قهرمان لیگ کاپ شد. لیورپول امشب در جام حذفی به مصاف نوریچ می رود و شانس قهرمانی دارد. آنها با پیروزی 0-2 مقابل اینتر به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفتند و از دور بعد یک قدم عقب هستند، در حالی که در لیگ برتر شش امتیاز از تیم و یک بازی با سیتی فاصله دارند.

به نوعی لیورپول موفقیت خود را مدیون مثلث مرگبار محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو است که در فصول اخیر فوق العاده بوده اند. لیورپول همچنین دیگو جوتا و اخیراً لوئیس دیاز را خرید تا انرژی جدیدی به خط حمله خود بیافزاید.

قرمزها که با این 4 مهاجم توانستند در 26 هفته 70 گل به ثمر برسانند، پس از اروپا به دومین خط حمله برتر اروپا تبدیل شدند. از بایرن آمار وحشتناک به لیورپول چهار فرصت برای پیروزی داد. دو سال پیش، لیورپول موفق شد به طلسم 30 ساله عدم موفقیت در لیگ برتر با این باشگاه پایان دهد.

دستورالعمل باشگاه روشن است:یک برنامه بازی و راهی برای اجرای آن وجود دارد. همه بازی‌ها یکسان نیستند، بنابراین تکنیک‌ها متفاوت است، اما مربی به ما آزادی می‌دهد تا کیفیت‌هایمان را نشان دهیم. ما یک تیم تهاجمی هستیم که می‌خواهیم موقعیت‌سازی کنیم و گل بزنیم. گلزنی.

اینها صحبت های الکساندر آرنولد در مورد تاکتیک های لیورپول است، سبک “هی متال” که در این فصل نیز عالی بوده است. لیورپول هم سه مهاجم و هم سه دستیار برتر لیگ برتر را می بیند.

صلاح با 19 گل نسبت به جوتا (12) و مانه (11) بهترین گلزن لیگ برتر است. سرمربی آلمانی ستاره مصری را که در کنار الکساندر آرنولد، بهترین گلزن مسابقات (10 پاس گل) را “بهترین های جهان” نامید.
صلاح می خواهد با رکورد هری کین برابری کند، یعنی هم بهترین گلزن لیگ و هم بهترین بازیکن یک فصل.

جای تعجب نیست که لیورپول به طرز تهاجمی مانند یک جت جنگنده است. آنها یکی از بهترین خطوط حمله جهان را دارند، بازیکنانی که می توانند هر کاری را در زمین انجام دهند. این مهاجمان هافبک ها و مدافعان کناری اضافه شده اند تا خط حمله ویرانگر را تکمیل کنند. با این حال، فراتر از آمارهای سنتی، بازیکنان لیورپول نیز با معیارهای پیشرفته در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

به عنوان مثال، صلاح، جوتا و مانه با 15، 12 و 11 بدون احتساب پنالتی در صدر فهرست گل‌ها قرار دارند، معیاری که کیفیت ضربات یک بازیکن را به ما نشان می‌دهد. مثلث قرمز نشان می دهد که آنها بهتر از سایر بازیکنان می دانند چگونه گلزنی کنند.

در مورد پاس های هدفمند و موقعیت یابی، یعنی توانایی یک بازیکن برای زدن پاس، در اینجا بازیکنی از لیورپول پیشتاز است: الکساندر-آرنولد (9.48) و صلاح III (4.97). فقط برونو فرناندز از منچستر بین این دو قرار دارد (5.67). اگر این آمار را به حذف پاس های ضربات ایستگاهی محدود کنیم، الکساندر آرنولد همچنان پیش است (7.49) اما در اینجا او از صلاح برونو (5.71 در مقابل 5.59) جلوتر است.

واضح است که آرنولد در ارسال پاس های خطرناک و گلزنی مهارت دارد، اما در اینجا اعداد محمد صلاح خارق العاده است. او تا کنون 5 پاس گل بیشتر از حد انتظار داده است و این در ترکیب با گل های او نشان دهنده اهمیت صلاح در لیورپول فعلی است.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما