ژاوی دیدار با ارلینگ هلند را تایید کرد – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813801 |
14 مارس 1400 ساعت 16:44 |
5006 بازدید |

0
نظرات

بدون جزئیات بیشتر

سرمربی بارسا به طور ضمنی تایید کرد که سه شنبه گذشته با ارلینگ هالند در مونیخ ملاقات کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا فردا در الچه به میدان می رود و با توجه به فرم عالی این روزها احتمالا سه امتیاز را کسب خواهد کرد. هدف تیم تحت هدایت ژاوی صعود به رده سوم با از دست دادن اندکی قهرمانی است.

ژاوی، سرمربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی گفت: این مسابقه نشان داد که بازی ساده ای پیش روی ما نیست. آنها در خانه ما توقف کردند و بازی سخت خواهد بود. فرانسیسکو و الچه تیم بهتری ساختند و در خانه شکست نخوردند. آنها یک لباس فیزیکی هستند و به خوبی از کناره ها نفوذ می کنند. من می دانم که کار آسانی نخواهد بود، اما ما در مسیر خوبی قرار داریم و در هدف هستیم.”

مصاحبه با ارلینگ هالند در مونیخ: « نمی توانم وارد جزئیات شوم و بگویم که روی حال و آینده باشگاه کار می کنیم. در مورد این پرونده چیزی بیشتر نمی توان گفت. وقتی صحبت از مکالمه به میان می آید، من اولین کسی هستم که جلو می آیم. مثلا دیروز پابلو توره را جذب کردیم اما در مورد هلند چیزی نمی توان گفت. فقط سران باشگاه برای تقویت تیم برای فصل آینده سخت کار می کنند.

ما تیمی هستیم که توسط خوان لاپورتا رهبری می شود، سپس متیو آلمان و جوردی کرایف هدایت می شوند. من به همه آنها اعتماد دارم. اینجا هیچکس نمی تواند یک طرفه تصمیم بگیرد و همه چیز هماهنگ است. گروهی از متخصصان در بارسا هستند و اگرچه من نقش بسیار مهمی به عنوان مربی دارم، اما تنها تصمیم گیرنده نیستم.

کریستینسن به جای پیکه: در حالی که من شور و شوق هواداران در مورد نقل و انتقالات را درک می کنم، چیزی در مورد آن نمی توان گفت. ما در حال حاضر تیم چهارم جدول هستیم و برای آینده بهتری کار می کنیم. عملکرد پیکه عالی است و او رهبر تیم است. “من از آن راضی هستم.”

حضور مستقیم در مذاکره با بازیکنان فوق:من در مورد سبک بازی، اهداف و پروژه های بارسا صحبت می کنم و این را می توان یک مزیت در مذاکرات دانست. من صادقانه با بازیگر صحبت می کنم که چقدر او را می خواهم. من ندیدم کسی پیشنهاد بارسا را ​​رد کند، اما موضوع دیگر قرارداد بازیکن، بندهای فسخ و سایر مسائل مربوط به بازیکن است.”

مقایسه پدر با اینیستا: « خیلی طبیعی بود چون واقعاً من را به یاد اینیستا می انداخت. من هم انتقاد را درک می کنم. اینیستا به نظر من بزرگترین استعداد تاریخ فوتبال اسپانیاست. این مقایسه به پدرم انگیزه می دهد و من از آن نمی ترسم. “او هم نمی ترسد.”

هلند و امباپه در لالیگا: هر چه تعداد بازیکنان خوب در لالیگا بیشتر باشد، خبر بهتری برای فوتبال اسپانیا خواهد بود. این به رشد لیگ و جذاب‌تر شدن کمک می‌کند.»

تازه شده با دنی آلوز:ما در مورد آن صحبت نکرده‌ایم، اما دنی یک حرفه‌ای تمام عیار است و من کاملاً از او راضی هستم. دوست دارم او بماند، اما همه چیز به عملکرد او و باشگاه بستگی دارد. او به ما کمک کرد تا الان زیاد.”

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.