ژاوی: قهرمانی بعید است حتی اگر رئال – اسپورت سه را شکست دهد

[ad_1]

کد خبر: 1815239 |
23 شهریور 1400 شهریور 01:55 |
2,418 بازدید |

0
نظرات

آنها گل های زیادی می زنند

سرمربی بارسلونا معتقد است حتی اگر رئال مادرید را در برنابئو شکست دهد، شانس قهرمانی لالیگا کم است.

بارسلونا عصر امروز در آخرین دیدار از سومین شب از هفته بیست و هشتم لالیگا اسپانیا در خانه به مصاف اوساسونا رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر میهمان خود را شکست دهد.

دو گل فران تورس در دقایق 14 (پنالتی) و 21، یکی از اوبامیانگ آمریکایی در دقیقه 27 و یک گل ریکی پوگ در دقیقه 75، برای چهاردهمین بار پیروزی آبی پوشان کاتالان را برای این تیم به ارمغان آورد. آنها با تفاضل گل 51 امتیازی و بهتر از اتلتیکو مادرید که یک بازی بیشتر از کاتالان ها انجام دادند باید در رده سوم قرار بگیرند.

ژاوی سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:بازی قبلی مقابل گالاتاسرای ضربه خوبی بود و ثابت کرد که اگر جدی و متمرکز نباشیم نمی توانیم پیروز شویم. امشب یکی از بهترین بازی های فصل خود را ارائه دادیم، حداقل از زمانی که مربی بارسا شدم. همه خوب بودند و از بازی خود لذت بردند. این برد برای روحیه و اعتماد به نفس تیم ضروری بود. این هفته فقط سویا از بالای جدول امتیازات را از دست داد و پیروزی برای ما مهم بود.

دابل تورس و دمبله با دو پاس گل می درخشند: « در مورد فران تورس، قبلاً گفته بودم که اهداف آنها شروع خواهد شد و این فقط یک زمان است. عثمان امشب نتوانست گل بزند اما عالی بود و با سرعت خود موقعیت های زیادی خلق کرد. او در این مسابقه بار دیگر خودش را ثابت کرد. دمبله به خصوص امشب خوب بود، خیلی خوب بود. من از تورس، دمبله و همه عناصر تهاجمی خوشحالم و همه آنها موثر بودند.”

بازی برگشت با گالا: « برای صعود باید بهترین بازی را انجام دهیم. وی گفت: برای پیروزی باید به ترکیه برویم و یک هدف دیگر هم داریم.

تعویض جرثقیل: « او کمی مجروح شد و من تصمیم گرفتم از او محافظت کنم.»

ال کلاسیکو و امید به پیروزی: قهرمانی لالیگا بسیار سخت شد زیرا رئال امتیاز از دست نداد. حتی اگر در برنابئو پیروز شویم، برای بردن سختی خواهیم داشت. رئال تا اینجای کار فقط دو بار شکست خورده است و باید سه باخت دیگر را تا پایان فصل قبل از کسب عنوان قهرمانی ببازد. “این بسیار خوش بینانه است.”

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما