پس از پایان همکاری با گازپروم روسیه پیراهن جدید شالکه – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813202 |
19 اسفند 1400 ساعت 15:10 |
18,458 بازدید |

0
نظرات

شالکه که به عمر کاری 15 ساله خود با غول گازی روسی گازپروم پایان داد، به جای نام شرکت، نام شالکه 04 روی پیراهنش نوشته خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، شرکت دولتی گازپروم روسیه از سال 2004 حامی اصلی شالکه بوده است. به گفته محافل ورزشی و مطبوعات آلمان، این شرکت روسی سالانه حدود 20 میلیون یورو به شالکه پرداخت می کند تا لوگوی خود را روی پیراهن بازیکنان شالکه منتشر کند.

حضور این شرکت دولتی روسیه در صحنه فوتبال بوندسلیگا از طریق شالکه با انتقادات زیادی در جامعه آلمان مواجه شده است. محور این انتقادات، تأثیر احتمالی اقتصادی و سیاسی ولادیمیر پوتین و دولت روسیه بر فوتبال حرفه ای آلمان است.

اما انتقاد از گرهارد شرودر صدراعظم سابق آلمان از زمان حمله روسیه به اوکراین افزایش یافته است. شرودر نه تنها از دوستان نزدیک پوتین رئیس جمهور روسیه است، بلکه ریاست شورای نورد استریم 2 را نیز بر عهده دارد.

دولت آلمان سه شنبه هفته گذشته پروژه خط لوله را پس از تشدید تنش های روسیه با اوکراین به حالت تعلیق درآورد.

در نتیجه باشگاه شالکه آلمان که در بوندسلیگا 2 حضور دارد پس از 15 سال همکاری با غول نفت و گاز روسیه گازپروم به این همکاری پایان داد. شالکه تایید کرد که هیئت مدیره باشگاه برای پایان دادن به همکاری کامل با گازپروم به توافق کامل رسیده است و گازپروم روسیه دیگر هیچ گونه حمایت مالی از شالکه نخواهد کرد. شالکه در دیدار این هفته مقابل کارلسروهه از نشان گازپروم روی پیراهن خود استفاده نکرد.

از این پس پیراهن های شالکه به جای اسپانسر قبلی، “شالکه 04” نامگذاری می شود و به گفته رسانه های آلمانی، تقاضا برای این پیراهن در اینترنت به قدری زیاد بود که فروش اینترنتی آن با مشکل مواجه شد.

پیراهن های جدید را می توان با استفاده از فرم آنلاین با قیمت 69.95 یورو سفارش داد. در کل 7000 پیراهن وجود دارد. این پیراهن فقط به صورت آنلاین موجود است و در فروشگاه های طرفداران محلی فروخته نمی شود.

هیچ جایگزینی وجود نداشت زیرا تمام کیت های لیست شالکه 04 از ابتدای فصل تحت حمایت اسپانسر قبلی چاپ شده اند.

شالکه اصرار داشت که تحویل لباس های جدید چند روز طول می کشد و تاکید کرد که نمی توان تضمین کرد که لباس های سفارش داده شده در روز اول فروش به موقع برای بازی خانگی مقابل هانزا روستوک در روز شنبه 5 مارس تحویل داده شود.

مدیران شالکه همچنین اعلام کردند که می خواهند با اسپانسر جدیدی جایگزین غول روسی شوند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما