ژاوی: من به خاطر مسی طرفدار پی اس جی هستم – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814501 |
18 مارس 1400, 16:40 |
10,081 بازدید |

10
نظرات

تیم بهتر صعود خواهد کرد

ژاوی هرناندز می خواهد پاری سن ژرمن تیمی باشد که امشب به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد و رئال حذف شود.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا با شکست ناپولی در مرحله پلی آف لیگ اروپا، فردا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف گالاتاسرای خواهد رفت. اولین بازی در نوکمپ برگزار می شود و بدون شک بارسا اولین شانس خود را برای پیروزی خواهد داشت.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی گفت.گالاتاسرای یک تیم کامل با ایده های تاکتیکی جذاب است. آنها به صورت انفرادی نیز بازیکنان خوبی دارند و می توانند هر تیمی را غافلگیر کنند. گالا می تواند کار را برای ما سخت کند و اگر توپ را در اختیار نداشته باشیم فشار زیادی به ما وارد خواهد کرد. تغییرات زیادی در تیم داشته ایم و همه چیز برای بهتر شدن نیاز به زمان دارد. تیم نسبت به قبل خیلی بهتر شده است، اما هنوز نقاط ضعفی داریم. می توانیم پیشرفت کنیم و در واقع هنوز کار خاصی انجام نداده ایم.

خوان لاپورتا، رئیس بارسا در مصاحبه اخیر خود گفت که بهتر است رونالد کومان زودتر اخراج شود. ژاوی در پاسخ گفت:“این نظر لاپورته است و من وارد آن نمی شوم. من برای کومان احترام زیادی قائلم و او یک اسطوره است. از کودکی او را تحسین می کردم و زیر نظر او مربیگری می کردم. به عنوان یک بازیکن بارسا، از کومان بسیار سپاسگزارم.” من تیم ملی هلند را به بارسا آورده ام، او رفت و این قابل تحسین است او بازیکنان جوان زیادی را به زمین آورد.

مصاحبه با ارلینگ هالند: « شما این را تایید می کنید در حالی که من نمی دانم. زمان بدی برای پیوستن به بارسا وجود ندارد و از زمانی که مربی بارسا شدم بازیکنی را ندیدم که با ایده پیوستن به بارسا مخالفت کند.

رمسی و رئال در لیگ قهرمانان اروپا:“آیا ورزشگاه مورد علاقه برنابئو مسی است؟ در همه استادیوم ها می درخشد. امشب قطعا رئال مادرید و پی اس جی را تماشا خواهم کرد. طبیعتاً برای دوستانم آرزوی پیروزی مسی و نیمار دارم.” مسی و نیمار صعود می کنند.”

سیستم چرخشفردا قطعا تغییراتی در ترکیب ایجاد خواهد شد. برخی خسته و برخی مصدوم هستند. از بازیکنان جدید و تازه وارد در خط میانی و حمله استفاده خواهد شد.

شانس بارسا برای برد: « فکر نمی‌کنم اولین شانس خود را داشته باشیم. این مسابقات ناشناخته است و فعلا رقبا را به خوبی نمی شناسیم. ما هنوز کاری انجام نداده ایم و شاید سویا با توجه به سابقه حضورش در لیگ اروپا بتواند شانس اول را کسب کند. ما فقط این روزها در شرایط خوبی هستیم. او گفت: تا زمانی که شانس قهرمانی داشته باشیم، در لالیگا و لیگ اروپا خواهیم جنگید.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما