اینستاگرام مجهز به قابلیت افزودن خودکار کپشن به فید ویدیوها | دیجیاتو

[ad_1]

«آدام موصری» کارگردان اینستاگرام با نسخه صدای جیر جیر قابلیت اضافه شده زیرنویس خودکار (زیرنویس های تولید شده به صورت خودکار) فیلم های تغذیه آگاهانه. به همین دلیل کاربرانی که دچار کم شنوایی هستند و یا می خواهند محتوای ویدیوها را به صورت متنی و زیرنویس تماشا کنند به راحتی می توانند از این قابلیت بهره مند شوند.

این ویژگی جدید در حال حاضر فقط برای برخی از زبان ها فعال است، اما به زودی برای سایر کاربران در دسترس خواهد بود. این ویژگی به صورت پیش فرض فعال است، اما کاربران می توانند آن را در هر زمان غیرفعال کنند.

اکنون زیرنویس خودکار 17 زبان انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، عربی، ویتنامی، ایتالیایی، آلمانی، ترکی، روسی، تایلندی، تاگالوگ، اردو، مالایی، هندی، اندونزیایی و ژاپنی وجود دارد. اینستاگرام می گوید به زودی از زبان های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

تیک تاکرقیب اینستاگرام در آوریل سال گذشته قابلیت افزودن کپشن به ویدیوها را در پلتفرم خود اضافه کرد و اکنون نوبت اینستاگرام است که همین ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

مسلماً وقتی در ویدیوهای فید اینستاگرام زیرنویس وجود دارد، کاربران ناشنوا و کم شنوا به راحتی می توانند عنوان فرعیمحتوای آن را دریافت کنید. حتی بسیاری از کاربرانی که تسلط خوبی به زبان ندارند نیز می توانند به راحتی از طریق زیرنویس با محتوا ارتباط برقرار کنند. برخی از افراد نیز تمایل دارند که ویدیوها را در سکوت تنها با خواندن متن زیرنویس تماشا کنند، که به آنها کمک می کند تا محتوای ویدیو را در سکوت مشاهده کنند.

پیش از این، سازندگان باید به صورت دستی زیرنویس‌ها را به محتوای ویدیوی خود اضافه می‌کردند، اما اکنون این ویژگی روند کار را آسان‌تر می‌کند.

انتظار همراه با توسعه فناوری هوش مصنوعی و با گذشت زمان، کیفیت متن زیرنویس بهبود می یابد. زیرنویس‌ها ممکن است در ابتدا کامل نباشند، اما همانطور که هوش مصنوعی به مرور زمان یاد می‌گیرد، کیفیت آنها بهبود می‌یابد و زبان‌های بیشتری اضافه می‌شود.



[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما