ژاوی: هیچ احتمالی را رد نمی کنیم – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1812681 |
07 سپتامبر 1400 شهریور 20:08 |
17,526 بازدید |

6
نظرات

حریف خیلی سختی داریم

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا تاکید کرد که تیمش در سن مامس مقابل بیلبائو کار سختی را انجام خواهد داد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا که در هفته های گذشته عملکرد فوق العاده ای در لالیگا و لیگ اروپا از خود به نمایش گذاشت، با نتایج پرگل موفق شد مقابل حریف خود پیروز شود. این تیم فردا شب در دیداری سخت در ورزشگاه نوکمپ میزبان بیلبائو خواهد بود و ژاوی در نشست خبری پیش از بازی مدعی شد که بدون جذب بازیکنان جدید نمی تواند پیشرفت کند.
ژاوی گفت: “فکر نمی‌کنم مارسلینو آنقدر سبک تیمش را تغییر دهد. او مربی بزرگی است و از بازیکنانش خواسته‌های زیادی دارد. بیلبائو حریف بسیار فیزیکی است که می‌تواند بازی را ببندد یا به افراد بالادست فشار بیاورد. بیلبائو اخیراً ما را شکست داد و چهارشنبه بیلبائو، شاید فصل بعدی باشد.» همچنین بازی جام حذفی، که مهمترین بازی است، وجود دارد.
ما می خواهیم عملکرد خود را تثبیت کنیم. ما شرایط متفاوتی نسبت به تیمی داریم که ژانویه به سن مامس رفت. بازی پیچیده خواهد بود و با حریف بسیار سختی روبرو خواهیم شد.

شرایط خیلی خوب است، اما باید واقع بین بود و محتاط بود، با تواضع و آرامش کار کرد. ما بازی به بازی پیش می رویم. برای بارسلونا، هر بازی یک فینال است. هیچ احتمالی را منتفی نمی‌دانیم، اما باید بدانیم که برد بسیار سخت خواهد بود و نمودار نیز این را تایید می‌کند.
پیشرفت کرده ایم و پویایی بیشتری داریم. بازیکنان در زمین اعتماد به نفس بیشتری دارند و شرایط تیم بهتر است، اما ما باید در هر بازی این را ثابت کنیم. آنها دربی را 4-0 مقابل حریفی بسیار آماده بردند و به نیمه نهایی جام حذفی راه یافتند، اما باید ثابت کنیم که در حال پیشرفت هستیم.
شور و شوق زیادی در تیم وجود دارد و باید با فداکاری به کار خود ادامه دهیم. بازیکنان بارسلونا چه برنده شوند، چه مساوی یا شکست بخورند، بازیکنان بارسلونا با تمام قدرت در زمین خواهند بود و البته ما نیاز داریم که هواداران نیز در کنار ما باشند.
درخشش بازیکنان جدید بارسلونا؟ بدون جذب بازیکنان جدید به اهداف خود نمی رسیدیم. عملکرد سابق اوباما در آمریکا من را شگفت زده نکرد. او همیشه یک مهاجم بزرگ بوده است. آداما با مالکیت توپش مرا شگفت زده کرد و فران تورس بازیکن بزرگی است.”

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما