کانکتور Sony Buds معرفی شد. ایربگ همیشه فعال با طراحی غیرمعمول – زومیت

[ad_1]

ایده کلی کیسه هوا و انواع دیگر هدفون این است که دنیای اطراف خود را بی صدا کنید و به آنچه می خواهید گوش دهید. برای لذت بردن از موسیقی، پادکست یا حتی جستجوهای بهینه، نیازی به شنیدن صدای بیرون ندارید. اما در دنیای ماورایی امروز، انجام همزمان کارها به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده است. بنابراین ایده خوبی نیست که صدای اطراف را خاموش کنید.

اینجاست که هدفون های بی سیم جدید و منحصر به فرد سونی وارد عمل می شوند. این هدفون جدید توگوشی این هدفون که Sony LinkBuds WFL-900 نام دارد، دسته جدیدی را در دنیای هدفون تعریف می کند: هدفون همیشه روشن. در واقع سونی سعی کرد هدفونی بسازد که کاربر بتواند در طول روز از آن استفاده کند.

به گفته Android Authority، یک سوراخ در گوشی به شما امکان می دهد صداهای اطراف را بشنوید، در حالی که یک بلندگوی دایره ای شکل که در سوراخ تعبیه شده است، صدا را از گوشی هوشمند شما به گوش شما می رساند.

هدفون سفید Sony Linkbuds WF-L900 با نمای جلوی سفید

چرا کاربران باید هدفون جدید توگوشی سونی را انتخاب کنند؟ این شرکت ژاپنی معتقد است که هدفون جدید Link Buds را می توان در موقعیت های مختلفی استفاده کرد. سونی به طور خاص به این سناریوها اشاره می کند: گوش دادن به موسیقی در حین کار در محل کار، در این صورت می توانید همزمان به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و با همکاران خود صحبت کنید. ۲. در حین رانندگی یک تماس صوتی برقرار کنید، سپس می توانید صدای ترافیک را به وضوح بشنوید. بازی های واقعیت افزوده مانند 3 را انجام دهید. Pokémon Go و صداهای درون بازی را همزمان با صداهای دنیای واقعی بشنوید.

پروفایل مرد سیاه پوست با هدفون Sony Link

هدفون LinkedIn Togoshi سونی که اخیراً شاهد آن بودیم که اولین تصاویر خود را هنگام تغییر محیط کاربر فاش کرد. صدا را به صورت خودکار تغییر می دهد. سر و صدا هنگام راه رفتن در شهر افزایش می یابد و هنگام نشستن پشت میز و کار از خانه کاهش می یابد.

هدفون های جدید سونی از Google Assistant و Amazon Alexa نیز پشتیبانی می کنند تا بتوانید به راحتی با دستیار صوتی مورد علاقه خود تعامل داشته باشید.

هدفون Sony Linkbuds WF-L900 مشکی داخل قاب

Link Winds سبک وزن است، بنابراین سونی ادعا می کند که می توانید از این هدفون در تمام طول روز استفاده کنید. این هدفون دارای گواهی IPX4 می باشد تا بتوانید در حین ورزش از آن استفاده کنید و در اثر تعریق به هدفون آسیب نرسد.

سونی با همکاری Spotify، Spotify Tap را در لینکدین در دسترس قرار می دهد. این ویژگی به شما امکان می دهد با ضربه زدن به قسمت بیرونی گوش (نه خود هدفون) موسیقی Spotify را متوقف یا پخش کنید. سونی می گوید LinkBuds با 10 دقیقه شارژ 90 دقیقه موسیقی پخش می کند. به لطف قاب محصول، شارژ بادهای اتصال سونی به 17.5 ساعت می رسد.

Sony LinkBuds WFL-900 179 دلار قیمت دارد که کمی ارزان تر از پرچمدار سونی توگوشی WF-1000XM4 است. اکنون امکان خرید لینک badz وجود دارد.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما