کریم بنزما هست بدون نیاز به امباپه (عکس) – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1814553 |
19 مارس 1400 01:32 |
61161 نتیجه |

87
نظرات

بازگشت رویایی کینگ

رئال مادرید با حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا در دیداری فراموش نشدنی و تاریخی که کریم بنزما هت تریک کرد به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید بازی برگشت را با پی اس جی آغاز کرد که سه هفته پیش در پاریس در دقیقه 93 مغلوب کیلیان امباپه شد. روند رئال در بازی به قدری خوب عمل کرده که افراد کمی به این تیم فرصت صعود داده اند.

در 45 دقیقه ابتدایی بازی، شرایط کاملاً برابر رئال بود. کیلیان امباپه که گل آفساید اعلام شده بود در دقیقه 38 موفق شد اولین گل این دیدار را به ثمر برساند تا رئال مادرید بازنده راهی رختکن شود. حالا برای تساوی بازی گالاتاسرای باید 2 گل می زد و اینجا حذف قانون گل در خانه به سود رئال بود.

رئال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد اما هجومی این تیم فاقد زهر لازم بود.

بازی رئال از دقیقه 57 با آمدن رودریگو و کاماویگا بهتر شد. دو تعویض کارلوتو، تزریق نیروی جوانی به خط هافبک و حمله رئال همان چیزی بود که تیم به آن نیاز داشت. به نظر می رسید رئال برای برتری عاطفی نسبت به حریف خود به اشتباه پی اس جی نیاز دارد. دوناروما در دقیقه 61 اشتباه کرد.

در حالی که دروازه بان ایتالیایی می توانست به راحتی توپ را به وینگر پاس بدهد، کریم بنزما تا رسیدن به او تردید کرد. مداخله ستاره فرانسوی باعث شد پاس دوناروما به وینیسیوس برسد و ستاره برزیلی بلافاصله توپ را به کریم رساند تا گل اول رئال را به ثمر برساند.

با این حال طوفان واقعی از دقیقه 76 شروع شد. لوکا مودریچ توپ را از محوطه جریمه خودش گرفت و راهی پی اس جی شد. پاس عمقی او به وینیسیوس رسید و توپ ستاره برزیلی به مودریچ برگشت. این اوج عملکرد ستاره کروات بود. او با یک پاس عمقی کوتاه کریم را به درون محوطه جریمه برد و گل دوم را به درستی به ثمر رساند.

دو دقیقه بعد، گریم هت تریک خود را تکمیل کرد. این بار نفوذ وینسیوس مارکینیوس بود که مرتکب اشتباه شد و کریم با پاس او و گل سوم رئال از روی ضربه بیرونی اجازه داد تا پاسی را به او بدهد تا بازگشت رویایی خود را کامل کند.

کریم بنزما با این هت تریک به اولین بازیکنی تبدیل شد که در دیدار مقدماتی اروپا مقابل پاری سن ژرمن هت تریک کرد. او در یکی از بهترین فصل های فوتبال، پاریس را به تنهایی از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد.

کریم بنزما با 34 سال و 80 روز مسن ترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا شد که هت تریک کرده است.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما