کلوب: می خواهی من را راه اندازی کنی! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815446 |
24 مارس 1400، 15:11 |
9,591 بازدید |

5
نظرات

محمد صلاح آماده درخواست است.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شده است که تمامی دیدارهای این تیم تا پایان فصل سخت خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول با توجه به تساوی شب گذشته مقابل سیتی، فردا شب می تواند فاصله خود را با آرسنال یک امتیاز کاهش دهد. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این دیدار در مورد مصدومیت محمد صلاح و البته شایعاتی مبنی بر جدایی او از لیورپول صحبت کرد.

بازی آرسنال: “ما شرایط سختی خواهیم داشت و میشل آرتتا عملکرد فوق العاده ای در آرسنال ارائه کرده است. برنامه لیورپول این است که تیم های حریف را تا حد ممکن آزاردهنده کند. ما باید همه بازی های پیش رو را ببریم و شما این را می دانید. اما ما.” خیلی خوبم. من جاه طلب و مصمم هستم و می خواهیم کارهای بزرگی انجام دهیم.”

10 بازی تا پایان فصل باقی مانده است که همه آنها واقعا سخت هستند. دوره قهرمانی بسیار فشرده است، ما در هشت بازی گذشته پیروز شده ایم، یک باخت در وسط تصور کنید. روحیه تیمی خوب است، هیجان زیادی نداریم، با تمرکز و شرایط مناسب بازی خواهیم کرد. آرسنال بیشتر از ما گوش داد. ما از آخرین رویارویی خود با این تیم 12 بازی داشته ایم و آنها 6 بار بازی کرده اند.”

آخرین مصدومیت محمد صلاح: او از نظر روحی و جسمی بسیار قوی بود و البته ما خوش شانس بودیم. ابتدا زانو ورم کرده بود و حالش درد می کرد اما امروز وضعیتش بهتر شده است. پیامی دریافت کردم که محمد صلاح آماده تمرین است و خواهیم دید. چه اتفاقی می افتد

تساوی سیتی مقابل برایتون: “من 65 دقیقه آنها را تماشا کردم، اما این فقط به خاطر آنالیز بازی است، باور کنید یا نه. من اغلب وقت ندارم مسابقات را تماشا کنم. کریستال پالاس واقعا خوب بود و البته سیتی نمایش فوق العاده ای ارائه داد. نتیجه را تحسین کرد، “من دیده شدم و شگفت زده شدم.”

شایعه جدایی محمد صلاح: “هدف نهایی من تیتر کردن اخبار است. همه چیز خوب است و من واکنش دیگران را نمی دانم. من در توییتر نیستم و این دلیل خوبی برای این تصمیم است. شما می خواهید من را تنظیم کنید. شما می خواهید تیترها را دریافت کنید.”

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما