کونته: مشکل تاتنهام بی ثباتی است

[ad_1]

کد خبر: 1813281 |
11 اسفند 1400 09:47 |
818 بازدید |

یکی
نظرات

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام معتقد است تیمش در ماه های اخیر فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته تاتنهام در پنجمین دوره جام حذفی انگلیس با نتیجه 0-1 مغلوب میدلزبورو شد.
دو تیم در وقت قانونی به تساوی 0-0 رسیدند اما این میدلزبورو بود که در وقت اضافه تک گل بازی را به ثمر رساند و راهی مرحله بعد شد.
کونته پس از بازی به خبرنگاران گفت: “شما باید سختی این نوع مسابقات را بدانید و سعی کنید خیلی سریع نتیجه بگیرید.” هدفی داشتیم اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم. به این ترتیب حریف ما اعتماد به نفس پیدا کرد. میدلزبورو شایسته پیروزی در این دیدار بود. من واقعا عملکرد آنها را تحسین می کنم، اما باید خیلی زودتر تکلیف بازی را تعیین می کردیم.”

وی با انتقاد از عملکرد آشفته تیم گفت: باید قوی تر شویم. اگر می خواهیم بتوانیم رقابت کنیم، باید ثبات بیشتری داشته باشیم. ما باید به تلاش خود ادامه دهیم و بدانیم که سه ماه دیگر در این فصل فرصت داریم و سعی کنیم بهترین نتایج ممکن را بگیریم.
کونته در مورد بی ثباتی فعلی تیم اضافه کرد: “باید سعی کنم کلید مناسبی برای ورود به ذهن بازیکنان این تیم پیدا کنم. من فقط یک راه بلدم و آن تلاش بیشتر است. اما نمی توانیم از این موضوع نیز غافل شویم. اینکه این تیم فراز و نشیب های زیادی داشته است، یک مشکل است.»
سرمربی ایتالیایی درباره ناتوانی اش در مدیریت تاتنهام پس از بازی با برنلی گفت: گاهی مهم است که در کنفرانس مطبوعاتی استراتژی خاص خود را داشته باشید. بعد از بازی با برنلی استراتژی خود را نشان دادم و مقابل لیدز پیروز شدیم. کمی بعد از بازی لیدز آمدم و امشب شکست خوردیم. من می دانم که این تیم هنوز برای پیشرفت آماده است.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما