پوچتینو پاریس; هر سال بدتر از پارسال! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814561 |
19 مارس 1400 02:13 |
1,839 بازدید |

0
نظرات

پاری سن ژرمن با تیم ستاره دار و گران قیمتش زود از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم پرستاره پاری سن ژرمن وارد فصلی شد که به حسرت هواداران لیونل مسی پایان داد و او را به قهرمانی اروپا رساند. خریدهای گران قیمت که مسی تنها یکی از آنهاست و همچنان ستاره هایی مانند دوناروما را جذب می کند، پاریس را به تیمی تبدیل کرده است که روی کاغذ چیزی جز یک عنوان قاره سبز نیست.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریس در چنین شرایطی بار سنگینی را احساس کرد. او همراه با بسیاری از منتقدان در سرتاسر اروپا، تیمش را به مرحله مقدماتی مرحله گروهی رساند و در جایگاه دوم پس از سیتی قرار گرفت. قرعه کشی در مرحله یک هشتم نهایی انجام شد و یکی از سخت ترین قرعه ها نصیب پاریسی ها شد.

بازی رئال مادرید آزمونی بود که می توانست کیفیت پوچتینو را در شرایطی نشان دهد که بسیاری فکر می کردند دوران مربیگری او در پاریس به پایان رسیده است. برد 1-0 در این دیدار اتفاق شیرینی بود که به پی اس جی اجازه داد با روحیه و اعتماد به نفس بالا به مادرید بازگردد. داستان نیمه اول، مقاومت زیاد و گلزنی به نابغه امباپه بود، درست مانند دیدارهای حساس قبلی در پاریس.

اما در نیمه دوم به اشتباه دوناروما، رئال گل اول را به ثمر رساند که برای شکستن سر پوچتینو کافی بود و کریم بنزما در پانزده دقیقه با سه گل تیم را در هم کوبید. شکست 3-1 در سانتیاگو برنابئو نشان دهنده پایان زودهنگام پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا بود و فینالیست های دو فصل قبل در شروع دور حذفی به پایان رسیدند. در چنین شرایطی، به نظر می رسد پوچتینو از حفظ صندلی خود حداقل برای فصل های آینده کاملاً ناامید شده است، زیرا آمار نشان می دهد تیمش در اروپا عقب افتاده است. با این حال مسئولان باشگاه برای موفقیت در این دو سال هزینه زیادی کردند. سه فینال اروپایی پوچتینو در سه فصل اخیر دقیقا برعکس پوچتینو بوده است، باخت در فینال، شکست در نیمه نهایی و باخت در مرحله یک هشتم نهایی که نشان می دهد وضعیت هر سال بدتر می شود. .

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما