گالری که هر لحظه بوی گل می دهد (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811660 |
01 سپتامبر 1400 شهریور 15:06 |
14,525 بازدید |

2
نظرات

مزایای دروازه بان برزیلی

دروازه بان برزیلی لیورپول روز گذشته با یک شروع مجدد زیبا گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول روز گذشته موفق شد میهمان خود نورویچ را سه بر یک شکست دهد. این دیدار صحنه نشان دادن قدرت خط حمله لیورپول بود. در همان روزی که مانه و صلاح گل های خوبی زدند، دیاز قرمزها، خرید جدید پورتو نیز گلزنی کردند.

در این دیدار خط حمله لیورپول تنها نقطه عطف این تیم نبود و تک تک اعضای تیم باشگاهی بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند. یکی از بهترین میزبان ها مقابل نوریچ آلیسون بکر بود. دروازه بان برزیلی لیورپول پس از یک گل بد پس از برخورد توپ به بازیکنش و تغییر جهت، با پاس گل خود همه چیز را فراموش کرد.

بکر که پیش از این سابقه گلزنی و پاس گل در لیورپول را داشت، با شروع مجدد تماشایی توپ را به زمین حریف فرستاد. توپ با یک کمربند زیبا مقابل صلاح قرار گرفت و او از پاس به خوبی استفاده کرد و برای سومین بار دروازه نوریچ را باز کرد. میزبان در دو حرکت (از دروازه بان تا مهاجم) به این شکل گل زد تا دوباره بکر را نشان دهد.

گل به همین راحتی به ثمر رسید. بکر توپ را با یک شروع مجدد خوب در اختیار داشت تا تمام شود. دو شوت و یک گل، همه!

این سه تصویر مربوط به سه گلی است که بکر دو بار زده و یک گل زده است. او با پاس گل دیروز خود، رکورد یک گل در سال را برای سومین سال افزایش داد تا لیورپول بتواند از برتری گل برزیل به خوبی استفاده کند. کشوری است که عموماً با گل های زده شده توسط تکنیک و بازیکنانش شناخته می شود و آلیسون با وجود موقعیتش از این استعداد بی بهره نیست.

دروازه بان لیورپول با امید به عنوان بازیکن شماره یک تیم ملی قطر در جام جهانی 2022 تاکنون در 161 بازی با این تیم باشگاهی به میدان رفته و موفق به ثبت 75 امتیاز پاک شده است. او پنج پنالتی زد و چهار جام با لیورپول به دست آورد. نکته جالب در مورد آلیسون این است که در این 161 بازی، دو پاس گل و یک گل او را به چهره ای متمایز تبدیل کرده است. چهره ای که هر لحظه بوی گل می دهد و مدافعان حریف هم باید مراقب آن باشند!

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.