گزارش: خلوص بزرگ الکسیس سانچز – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814465 |
18 سپتامبر 1400 شهریور 13:01 |
24,233 بازدید |

10
نظرات

سهل انگاری و بی احتیاطی نسبت به اینتر

مهاجم شیلیایی به دلیل دو حرکت غیرقانونی از بازی دیشب اخراج شد. اولین کارت زرد را با ضربه چکشی به تیاگو و کارت زرد دوم را با تکل بی ادبانه فابینیو دریافت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، اینتر با پیروزی مقابل لیورپول به ماموریت غیرممکن در آنفیلد پایان داد. این اتفاق در حالی رخ داده که در یک سال گذشته هیچ تیمی موفق به شکست شاگردان باشگاه در خانه نشده است. اما اینتر به مهمترین اهداف خود نرسید و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه نیافت. با باخت دو گل مقابل لیورپول، این تیم تلاش زیادی برای جبران آن در آنفیلد انجام داد، اما تنها موفق به زدن یک گل شد و پیروزی اینزاگی و شاگردانش یک بر صفر نبود. تماس گرفتن. البته اخراج سانچز دقایقی پس از گل اینتر، این تیم را در جمع 10 تیم برتر قرار داد و باعث عقبگرد بزرگی در پروژه بازگشت شد.

شیلیایی با روحیه جنگندگی بالایی که داشت از همان دقایق ابتدایی مدافعان لیورپول را آزار داد و یکی از بهترین های بازی بود اما در نهایت روحیه شیلیایی به او خیانت کرد و همه چیز در بهترین لحظه به هم ریخت. دقایقی پس از گلزنی او در دقیقه 61، یک اشتباه باعث شد تا کارت زرد دوم را دریافت کند. سانچز مات و مبهوت روی زمین نشسته بود و در حالی که هم تیمی هایش برای جلوگیری از اخراج داور اسپانیایی را محاصره کرده بودند، او چند ثانیه پیش فکر کرد که این یکی از بیهوده ترین و بدترین حرکات دوران فوتبالش است.

مدیریت متیو لاهوز، داور جنجالی اسپانیایی در دیدار لیورپول – اینتر میلان دلیلی بر اشتباه اخراج سانچز نخواهد بود چرا که دو اشتباه مهاجم شیلیایی به قدری مشهود بود که حتی پیش از دریافت کارت زرد دوم هم ممکن بود اخراج شود. ! در دقیقه چهارم وقت اضافه نیمه اول، سانچز یک حرکت دیوانه کننده انجام داد. حرکت بیهوده ای در آن لحظه و مکان بود و کارت زرد مجانی برای او به همراه داشت. او تفنگ را به سمت زانوی تیاگو نشانه رفت و او را به زمین زد. این اشتباه می توانست به مصدومیت شدید بازیکن لیورپول و حتی کارت قرمز مستقیم برای الکسیس منجر شود اما داور اسپانیایی ترجیح داد او را با کارت زرد مجازات کند. البته اگر سانچز به خاطر این صحنه اخراج می شد، کسی از لاهوز انتقاد نمی کرد، زیرا ممکن است این حرکت او در رده رفتار غیرورزشی قرار گیرد.

با نجات اخراج، اینتر مست از گل لیورپول و آماده شدن برای زدن گل دوم و تساوی در نیم ساعت باقی مانده، سانچز دوباره با یک اشتباه وحشتناک همه چیز را زیر و رو کرد. دقایقی پس از اینکه مارتینز در نقش دروازه بان ظاهر شد، ابتدا با تکل سخت توپ را زد، سپس از بازیکن حریف و سپس از مچ فابینیو! لاهوز بلافاصله در سوت خود دمید و کارت زرد دوم خود را به سانچز نشان داد و او را از زمین مسابقه اخراج کرد. تصمیم داور اسپانیایی انتقادات زیادی را به دنبال داشت اما بازیکن شیلیایی حتی اگر ابتدا توپ را بزند مستحق اخطار قانونی بود.

طبق قانون در این گونه موارد باید دو کلمه در نظر گرفته شود. کلماتی که نشان دهنده قصد بازیکن برای عمل است. سهل انگاری و بی احتیاطی؛ در حالت اول کارتی وجود ندارد اما در حالت دوم که بازیکن حرکتی انجام می دهد که بدون توجه به خطر یا عواقب عمل به بازیکن حریف آسیب می رساند و داور باید او را با کارت زرد تنبیه کند. بنابراین، اگرچه سانچز توپ را تکل می دهد، اما مستحق دریافت کارت زرد است زیرا تکل او در دسته دوم است. حرکتی که مستحق دریافت کارت قرمز است.

این کاربر این سه عکس را با هم نوشته است: چگونه می توانم این موضوع را برای یک کودک پنج ساله توضیح دهم؟ سانچز اخراج شد اما دو نفر از کارت قرمز نجات پیدا کردند.

یورگن کلوپ پس از پایان بازی با اشاره به اخراج سانچز گفت: در مورد این کارت قرمز بحثی وجود ندارد زیرا حرکت بازیکن اینتر می توانست باعث مصدومیت جدی فابینیو شود؛ اگرچه او خوش شانس بود اما در نیمه اول به دلیل یک بازی جدی از زمین اخراج نشد. خطا روی تیاگو!
“من فکر می کنم او خوش شانس بود که در نیمه اول اخراج نشد. شور و شوق و مبارزه خوب است، اما اگر باعث چنین اتفاقاتی شود کمکی نمی کند.”

در مورد اخراج سانچز نظرات متفاوتی وجود دارد. پس از بازی دیشب، صحبت در مورد آن به سوژه داغ برنامه های ورزشی اروپا تبدیل شده است.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما