ویژگی های ساعت کاسیو یا ویژگی های ساعت سیتیزن؟ انتخاب باشماست

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

همانطور که می دانید کاسیو و سیتیزن دو شرکت بزرگ در صنعت ساعت سازی هستند. هر دو شرکت ساعت های مقرون به صرفه و با کیفیتی تولید می کنند و در طراحی های خود کاملاً اصیل و شیک هستند. این دو شرکت بزرگ ژاپنی ساعت هایی با تکنولوژی و امکانات پیشرفته تولید می کنند و در این صنعت پیشرو هستند. لازم به ذکر است که امکاناتی که در ادامه می خوانید برای تمامی ساعت های سیتیزن و کاسیو موجود نیست، بلکه فقط برای مدل هایی که این ویژگی ها در ویژگی های اصلی ساعت ذکر شده است، وجود دارد. در این مقاله با تکنولوژی ها و ویژگی های ساعت های کاسیو و سیتیزن آشنا خواهید شد.

ویژگی های ساعت کاسیو

برند کاسیو در سال 1964 تاسیس شد. ساعت های این برند ویژگی های منحصر به فردی دارند. به طور کلی ساعت های کاسیو مجموعه های مختلفی دارند که هر کدام دارای طراحی خاص و فناوری های منحصر به فرد هستند. این ویژگی ها شامل زمان، فشار، دما، ارتفاع و .. ساعت جی شاک معروف ترین زیربرند کاسیو است و ساعت های جی شاک ویژگی های خاص خود را دارند. نام ساعت های کاسیو جی شاک به دلیل ضد ضربه بودن به معنای ضد ضربه است. ساعت های این برند به طور کلی کاملا بادوام و بادوام هستند. در این قسمت با چند فناوری کاسیو آشنا می شوید.

کنترل رادیویی (ساعت کنترل شده رادیویی)

ساعت های هیبریدی برند کاسیو امواج رادیویی زمینی را از هر 6 ایستگاه انتقال زمینی در جهان دریافت می کنند. این ایستگاه ها در آلمان، ژاپن، آمریکای شمالی، چین و بریتانیا قرار دارند. این فناوری اطلاعات مکان و زمان را از ماهواره های GPS ارائه می دهد. در هر کجای دنیا که باشید، به راحتی می توانید زمان مناسب برای موقعیت مکانی خود را پیدا کنید. این ویژگی به قدری جامع و پیشرفته است که تمام دنیا را پوشش می دهد و سیگنال کالیبراسیون ساعت رادیویی قابل اعتمادی را ارائه می دهد.

سنسور سه گانه (سنسور سه گانه)

این فناوری به عنوان یک حسگر سه گانه ویژه طراحی شده است. با کمک سنسور سه گانه ساعت کاسیو، امکانات زیر به شما داده می شود: ارتفاع، عمق، دما، فشار محیط و جهت! این سنسور مخصوص غواصان است و برای کمک به غواصان در رفع نیازهای حرفه ای خود استفاده می شود. این فناوری کاسیو با قطب نما به غواصان کمک می کند تا امن ترین و راحت ترین مسیرها را انتخاب کنند. اگر یک کوهنورد حرفه ای هستید، این سنسورها برای شما بسیار مناسب هستند. بسیاری از ساعت های کاسیو می توانند شما را بدون نیاز به تلفن همراه راهنمایی کنند! اگر گم شوید و شارژ تلفن همراه و ساعت هوشمند شما تمام شود، فقط یک کاسیو می تواند راه را به شما نشان دهد.

ساعت جهانی (ساعت جهانی)

کاسیو اولین برندی بود که از این فناوری استفاده کرد. فناوری Word Time به ساعت‌های Casio اجازه می‌دهد تا ۲ زمان مختلف شهر را به طور همزمان نشان دهند. این عملکرد ساده اما کاربردی برای افرادی است که سبک زندگی جهانی را انتخاب می کنند. کاسیو از فناوری درایو چند موتوره برای ارائه کنترل مستقل از دست روی صفحه اصلی و پنل ورودی استفاده می کند. این فناوری به شما امکان می دهد زمان فعلی را در 48 شهر در سراسر جهان به همراه 31 منطقه زمانی در یک نقشه کوچکتر مشاهده کنید.

به گوشی هوشمند متصل شوید (لینک موبایل)

اتصال به تلفن همراه به شما امکان می دهد ساعت را با استفاده از بلوتوث به برنامه موبایل خود متصل کنید. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که روزی 4 بار به طور مرتب از گوشی هوشمند خود زمان را تنظیم و بررسی کنید تا در نمایش صحیح زمان با خطا مواجه نشوید. همانطور که گفتیم قابلیت های اتصال گوشی هوشمند به ساعت شما بسیار زیاد است. یکی از پرکاربردترین و پرکاربردترین قابلیت های گوشی یاب، نشانگر میزان باتری ساعت و … می باشد.

شارژ خورشیدی (خورشید سخت)

این فناوری بسیار کارآمد را می توان در برخی از ساعت های کاسیو مشاهده کرد. ساعت های کاسیو انرژی حرارتی و خورشیدی را با فناوری خورشیدی دریافت می کنند. در نتیجه باتری ساعت شارژ می شود. بنابراین، ساعت شما حتی در محیط های کم نور به شارژ باتری خود ادامه می دهد. کاسیو با مکانیزم Tough Solar نور را به انرژی مورد نیاز باتری ساعت تبدیل می کند. باتری ساعت های کاسیو به قدری قدرتمند است که اگر این ساعت را کنار بگذارید بعد از حدود 2 سال دوباره شارژ می شود.

ویژگی های ساعت سیتیزن

شرکت قدرتمند Citizen از سال 1918 بسیاری از بهترین و کاربردی ترین ساعت های جهان را می سازد. این برند پیشرفت های شگرفی در صنعت ساعت جهانی داشته است. از طراحی و ساخت اولین ساعت های آفتابی گرفته تا ساخت ساعت های ورزشی برای غواصی، کوهنوردی و ورزش.تکنولوژی های به کار رفته در ساعت های سیتیزن شگفت انگیز است که در این قسمت با برخی از آنها آشنا خواهید شد.

Citizen EcoDrive (Eco-Drive)

در سال 1976 سیتیزن اولین ساعت آنالوگ کم شارژ جهان را تولید کرد. سیتیزن نام این فناوری پیشرفته را EcoDrive گذاشته است. فناوری Eco-drive از کمترین میزان نور انرژی تولید می کند. فناوری Eco-drive از منابع نور طبیعی و مصنوعی برای شارژ باتری ساعت استفاده می کند. ساعت‌های Citizen EcoDrive می‌توانند ماه‌ها در تاریکی بمانند و به کار خود ادامه دهند. برخی از مدل ها با عملکرد ذخیره انرژی می توانند تا 7 سال کار کنند.

فناوری امواج ماهواره ای (موج ماهواره ای)

نگران شرایط مختلف آب و هوایی و ندانستن زمان مناسب هستید؟ شهروندان نگرانی شما را برطرف کرده اند. امواج ماهواره‌ای جی‌پی‌اس، همراه با فناوری منحصربه‌فرد، داده‌های سیگنال موقعیت و زمان را از ماهواره‌های جی‌پی‌اس در حال چرخش دریافت می‌کند و به‌طور خودکار ساعت‌های آن‌ها را به تاریخ و زمان صحیح به‌روزرسانی می‌کند. فناوری CITIZEN Satellite Wave GPS 38 منطقه زمانی جهان را پوشش می دهد. داده های سیگنال مکان و زمان را از ماهواره های GPS که در ارتفاع 20000 کیلومتری به دور زمین می چرخند دریافت می کند تا زمان صحیح را در مکان شما نشان دهد.

زمان بندی اتمی شهروند (زمان سنجی اتمی)

وقتی ساعتی مجهز به فناوری ساعت ساز Atomic Citizen دارید، زمان دقیق هر منبع نور را دریافت خواهید کرد. سیگنال های حاوی زمان، روز و تاریخ دقیق که توسط یک ساعت اتمی با دقت یک ثانیه در هر 100000 سال اندازه گیری می شود، مستقیماً با استفاده از امواج رادیویی استاندارد به ساعت منتقل می شود. ساعت‌های اتمی شهروند برای جلوگیری از تداخل با گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های الکترونیکی که در طول روز با آن‌ها سروکار داریم، سیگنال‌های رادیویی را در اواخر شب تا ساعت شما دریافت می‌کنند و روز مناسب را تنظیم می‌کنند.

سوپرتیتانیوم در ساعت شهروند (سوپر تیتانیوم)

در سال 1970 سیتیزن اولین ساعت تیتانیومی جهان را روانه بازار کرد. سیتیزن با ماشینکاری تیتانیوم جامد (Duratect) و با استفاده از فناوری اختصاصی سخت شدن سطح، ماده ای پنج برابر سخت تر از فولاد ضد زنگ تولید کرده است. سوپر تیتانیوم تقریباً نصف وزن فولاد ضد زنگ است. بنابراین باعث می شود روی مچ دست بسیار راحت تر و سبک تر به نظر برسد. تیتانیوم جامد یک ماده طبیعی ضد حساسیت است. این بهترین فناوری برای افراد مبتلا به آلرژی پوستی است. چه چیزی می تواند بدتر از خراشیدن ساعت شما باشد؟ خوشبختانه با کمک فناوری سوپر تیتانیوم این مشکل برای همیشه حل شده است.

از کجا می توانم ساعت سیتیزن و ساعت کاسیو اصل بخرم؟

همانطور که خواندیم ساعت های سیتیزن و کاسیو اصل کیفیت بسیار خوبی دارند. محبوبیت روزافزون ساعت‌های کاسیو و سیتیزن باعث شده تا بسیاری از تولیدکنندگان سعی کنند ساعت‌های کاسیو و سیتیزن تقلبی تولید کنند. اما در نظر داشته باشید که تنها ساعت های کاسیو و سیتیزن دارای ویژگی های اصلی ذکر شده در این مقاله هستند. پس فقط به دنبال محصول اصلی باشید. فروشگاه گالری تیک تک یکی از معتبرترین سایت ها در زمینه فروش ساعت اورجینال در ایران است که می توانید معتبرترین برندها و متنوع ترین ساعت ها را در این سایت مشاهده کنید و خریدی آسان و خوشایند داشته باشید.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه