گزارش: عجیب ترین راز داغ ترین تیم اروپا – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814880 |
20 مرداد 1400 شهریور 23:13 |
10,181 بازدید |

2
نظرات

حذف دائمی از لیگ قهرمانان اروپا

پاری سن ژرمن در سال های اخیر لحظات ناخوشایندی را پشت سر گذاشته و بازی های فراموش نشدنی را در لیگ قهرمانان انجام داده است.

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن با اعتماد به نفس در دیدار برگشت با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو رفت.
این دیدار بین جنجال ها، عملکرد ضعیف رئال مادرید، جدایی احتمالی کیلیان امباپه در تابستان آینده و شروع ثبات از این دیدار برگزار شد.
با این حال، پی اس جی پیش از این اخطار دریافت کرده بود و با شکست مقابل نیس در دیدار روز یکشنبه لیگ فرانسه وارد بازی شد.
همیشه این سوال برای ما پیش می آید که پاهایمان را کجا روی پوست موز بگذاریم و چه بلایی سرمان می آید؟

این هافبک جوان به تازگی در سال 1997 به این تیم پیوسته بود که اتفاق عجیبی در باشگاه رخ داد. هم تیمی او لوران فورنیه محروم شد، اما او همچنان مقابل اکوادور بخارست در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد.
یوفا با ارسال فکسی به پاریسن ژرمن این موضوع را اعلام کرد، اما این فکس در لیست اسناد باشگاه نبود و به همین دلیل هرگز توسط مدیران مربوطه خوانده نشد.
این اشتباه مدیریتی اولین شکست (2-3) را به شکست 0-3 تبدیل کرد و پاری سن ژرمن به یک شوخی عمومی و خصوصی تبدیل شد. کلود لو روی، مدیر ورزشی باشگاه به بازیکنانش گفت: ما تمام اروپا را خنداندیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گرفتن سهمیه را غیرممکن کنید.»
این پیام توسط بازیکنان شنیده شد. پارک دو پرنس یکی از بهترین بازی های خود را در بازی برگشت دید، جایی که پی اس جی 5-0 پیروز شد و لئوناردو در همان شب به عنوان بازیکن از پاری سن ژرمن خداحافظی کرد.

این بازیکن برزیلی 25 سال بعد به سمت مدیر ورزشی ارتقا یافت و قدرت بی حد و حصری به دست آورد، اما حتی پس از اینکه پاری سن ژرمن در سال 2011 هدایت قطر را بر عهده گرفت، نتوانست ماجراجویی های جدیدی را در اروپا آغاز کند.
جولین کازار کمدین به تیم محبوبش گفت که همیشه موضوعات جدیدی را برای خود به ارمغان می آورد: “PSG مردی است که با لباس های مندرس در خیابان به سر می برد، حتی اگر گران ترین لباس ها و کفش ها را خریده باشد.”
در سال های اخیر بارها و بارها این اتفاق افتاده است. معروف ترین مورد زمانی تجربه شد که کلمه Remontada وارد فرهنگ زبان فوتبال شد و با شکست 1-6 مقابل بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. این بود که پی اس جی بازی را با نتیجه 0-4 برد و همه شواهد نشان می داد که آنها به مرحله بعد می روند.

کزار گفت: نقطه قوت ما این است که همیشه می دانیم چگونه از روش های جدید استفاده کنیم. گفت. ما بالاخره در سال 2020 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم، اما برای اولین بار این بازی به دلیل شیوع کرونا در ورزشگاه خالی برگزار شد. ما همچنین با ضربه سر بازیکنی که با ما تمرین کرده بود (کینگزلی کومان) و به طور کلی هرگز با سر گلزنی نکرد، به بایرن مونیخ باختیم.
یوفا چند روز پیش اعلام کرد که میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سن پترزبورگ برگزار شد. وقتی اعلام شد که این تیم از سنت پترزبورگ گرفته شده و به استادیوم استاددو فرانس داده شده، هواداران پی اس جی در شبکه های اجتماعی شروع به خیال پردازی درباره این تیم کردند. چگونه میله ای برای بازی در خانه وارد این بازی نمی شود؟
زمانی که در ابتدای فصل با هواداران صحبت کردم، آنها باید از حضور مسی، راموس و وینالدوم بسیار مطمئن می شدند، اما آنها به من گفتند که این امکان پذیر نیست و احتمالاً این اتفاق برای ما تکرار خواهد شد. ادوارد سیسه که شاهد شکست در میان هواداران بود، گفت: این اتفاق خواهد افتاد.

با توجه به تمام شکست ها و ناکامی ها در لیگ قهرمانان، بسیاری معتقدند که حمایت از تیمی که مسی، نیمار و امباپه در آن حضور دارند، کار درستی است.
با این حال، سیلوین 38 ساله که به اندازه کافی بزرگ است تا تلاش های آمارا دایان برای جلوگیری از سقوط پاری سن ژرمن به لیگ D در سال 2008 را به یاد بیاورد، گفت: “ما آن را دریافت نکردیم. مشکل مالکیت قطر این است که همه چیز عادی است. وقتی برنده می‌شوی، اما وقتی می‌بازی احمق به نظر می‌رسی.» همه چیز را انجام می‌دهد… و گاهی اوقات این اشتباه نیست.»
مائورو ایکاردی با اشاره به اصطکاک اخیر بین همسرش و مدیر برنامه واندا نارا گفت: ما به او سه روز فرصت دادیم تا همسرش را که او را در اینستاگرام رها کرد، بازگرداند.
این بازیکن آرژانتینی از آن زمان پیش همسرش بازگشت و روی نیمکت نشست. لئوناردو اخیرا در مصاحبه ای با تیم مدافع این بازیکن گفت: او مشکلی داشت که همه ما می توانستیم آن را درک کنیم. او در شرایطی برای بازی نبود.»

به گفته ژولین کازار، باشگاه در واقع عمیقاً با پاریس مرتبط است که بیشتر به فکر زرق و برق است تا خیابان. این کمدین گفت: از نظر اجتماعی، PSG هرگز یک باشگاه طبقه کارگر نبوده است، بلکه یک باشگاه قمار محبوب بوده است. در سال 1970 آنها چیزی نداشتند جز اینکه می خواستند پله را استخدام کنند. هیچ شکی نداشتند. قطری ها ناخواسته با جذب بازیکنی مانند نیمار به این سنت احترام گذاشته اند.»
حاشیه ای، بی ثبات و ناامید کننده از ویژگی های این بازیکن سابق بارسا است که در واقع نمونه خوبی از پاریس است.
تیبو لوپلا، نویسنده کتاب اینجا در پاریس و فیلسوف می گوید: «این شهر جنوبی در شمال اروپا سرگردان است. PSG یک باشگاه لاتین است. خندیدن و گریه در این باشگاه همیشه چشم نواز است و به همان اندازه مخاطب را مجذوب خود می کند. این داستانی است که رسانه ها سال ها آن را پوشش داده اند.»

وقتی صحبت از پاری سن ژرمن می شود، باید انتظار هر چیزی را داشته باشید. اما چرا بازی کنترل شده و کوهنوردی بدون استرس در مادرید را شامل نمی شود؟ این چیزی است که نیاز به تخیل بزرگتری دارد.

الکساندر پدرو – لوموند
ترجمه: مژده لاریجانی

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما