گلشیفته، گلزار و هدیه تهرانی در میان نامزدهای زیباترین چهره سال 2022 – روزیاتو

[ad_1]

محمدرضا گلزار، گلشیفته فراهانی، هدیه تهرانی، گلشن برازش و سام اصغری از سوی سایت تی سی کندلر در بین زیباترین افراد جهان در سال 2022 نامزد شده اند.

تنها دو ماه مانده به سال 2022، TC Candler تعدادی نامزد در سال 2022 از جمله چند نامزد را اعلام کرده است. فهرست نهایی این نشریه در پایان سال منتشر خواهد شد.

وب سایت تی سی کندلر از سال 1990 هر ساله لیست زیباترین چهره ها را از 100 زیباترین مرد و زن جهان منتشر می کند. این پروژه که در ابتدا بسیار کوچک بود، اکنون به یک پدیده در دنیای اینترنت تبدیل شده است و صدها میلیون نفر در 30 سال گذشته کاتالوگ های منتشر شده را بررسی کرده اند.

محمدرضا گلزار تی سی کندلر

پیش از این یک مدل اینستاگرام به نام گلشیفته فراهانی و کیمیا حسینی در آخرین لیست زیباترین چهره های جهان قرار داشتند. فراهانی و حسینی در پایان سال 2021 به ترتیب در رتبه های 63 و 21 قرار گرفتند. این دهمین بار است که فراهانی در این فهرست قرار می گیرد. بالاترین رتبه او در سال 2016 چهارم شد.

ترلان پروانه بازیگر سینما در سال 2019 به عنوان یکی از کاندیداهای تی سی کندلر نامزد شد اما در لیست نهایی قرار نگرفت. او دو بار در سال 2020 نامزد زنان شد و این بار در فهرست 100 نفره هشتاد و هشتم قرار گرفت.

تی سی کندلر، مؤسس سایت و ناشر این فهرست سالانه، در لندن به دنیا آمد، اما از اواسط دهه 1980 در مناطق مختلف ایالات متحده از جمله لس آنجلس، مینیاپولیس و لاس وگاس زندگی کرده است. وی در سال 1997 در رشته زبان انگلیسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

هدیه تی سی کندلر تهرانی

به گفته تی سی کندلر، بر خلاف سایر رتبه بندی های زیبایی، محبوبیت و شهرت فرد و کشور محل تولد در این انتخاب ها ملاک نیست و این فهرست به جای بازتاب افکار عمومی، سعی در گسترش افق دید افراد دارد. علاوه بر سوپراستارهای معروف، امکان دیدن افراد نسبتا ناشناس نیز وجود دارد.

شایان ذکر است گلشن برازش داور رسمی و بین المللی مسابقات Miss Universe (Miss World) و سام اصغری بازیگر و مربی تناسب اندام مقیم آمریکا هستند. حال باید دید کدام یک از این 5 نفر در لیست نهایی 2022 قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

دو ایرانی در لیست زیباترین زنان جهان؛ گلشیفته فراهانی و کیمیا حسینی

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما