گواردیولا: به راحتی می توانم با سیتی کشش کنم – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813989 |
24 اسفند 1400 17:50 |
633 بازدید |

0
نظرات

قبلا دوبار تمدید کردم

پپ گواردیولا تمدید سیتی را یک کار ساده توصیف کرد، اما گفت که این باید یک سود متقابل باشد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اعتراف کرد که “از نقش خود در این اتحاد راضی است” و به راحتی می تواند قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند.

به گزارش “ورزش سه”، گواردیولا در سال 2016 پس از ایجاد شهرت در تیم هایی از بایرن مونیخ و بارسلونا به منچسترسیتی پیوست و این تیم را به عنوان نیروی اصلی فوتبال انگلیس تاکنون تبدیل کرد. پپ گواردیولا در فصل 18-2017 منچسترسیتی را به عنوان قهرمانی لیگ برتر هدایت کرد و رکورد گلزنی یک فصل را در تاریخ لیگ جزیره ثبت کرد. در فصل 19-2018، او با 98 امتیاز با منچسترسیتی، یک امتیاز کمتر از تیم دوم لیگ فوتبال لیورپول، دوباره قهرمان لیگ جزیره شد. گواردیولا فصل 1-6 خود را با سیتی به لیورپول منتقل کرد تا برای اولین بار در جام لیگ برتر (نسخه جدید) از منچستریونایتد به آنفیلد برود، اما در فصل 3-0 گواردیولا یک بار دیگر نشان داد که سیتی بی‌جا به او اعتماد ندارد. . . .

او توانست جام را از لیورپول پس بگیرد و به پشت بام لیگ برتر بازگردد. پپ سیتی لیگ قهرمانان را یک قدم جلوتر برد اما آن را به چلسی واگذار کرد. گواردیولا نه تنها سه قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، بلکه چهار جام حذفی و دو جام خیریه برای سیتی از سال 1996 تا 2012 به دست آورد.

پپ در مورد احتمال تمدید قراردادش با سیتی به بی بی سی گفت: 6 سال حضور در یک باشگاه در دنیای فوتبال امروز زمان زیادی است. نمی خواهم بمانم چون ماندم. باید ببینم آیا ما هنوز می توانیم با هم کار کنیم و آیا همه در این تصمیم دخالت خواهند داشت یا خیر. این مهمترین مسئله است. باید حسش کنم بنابراین من دو بار قراردادم را تمدید کردم.

سرمربی اسپانیایی ادامه داد“وقتی به سیتی آمدم انتظار چنین چیزی را نداشتم. از شرایطم بسیار راضی هستم. به اینجا نیامده ام که به جای دیگری بروم. باید احساس کنم که همه از جمله بازیکنان هنوز از کار کردن با آنها خوشحال هستند. من و اینکه ما هنوز هم می توانیم قهرمان شویم و برای عنوان قهرمانی بجنگیم. قراردادی بالاتر برای سه یا چهار سال امضا کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.” در پایان این فصل و بعد از آن چه اتفاقی می افتد.”

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما