آلگری: ما در لحظه تعیین کننده ای از فصل هستیم – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815478 |
24 اسفند 1400 19:36 |
772 بازدید |

0
نظرات

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس گفت بازی فردا ویارئال برای آنها مانند یک فینال است.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس فردا شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ویارئال است که دیدار دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید و شاگردان ماسیمیلیانو آلگری به روی صحنه رفتند. با حداقل پیروزی، سپس صعود خواهند کرد.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس قبل از بازی گفت: “ایده های روشنی دارم، امیدوارم این کار را درست انجام دهم. تیم احساس خوبی دارد. این لحظه تعیین کننده ای برای فصل است. وجود دارد، بنابراین اگر ما خوب هستیم، باید تلاش کنیم. و ما خوش شانس هستیم، موفق می شویم، اگر دیگران بهتر از ما باشند، موفق نمی شویم، پشیمان نمی شویم.” مثل فینال که فردا در خانه بازی می کنیم.

ولاوویچ بازی خواهد کرد، موراتا در فرم خوبی است و همیشه کیفیت بالایی دارد. با اینکه در پستی بازی می کرد که پست معمولی اش نبود اما همیشه مورد انتقاد قرار می گرفت. من از او راضی هستم، او با ولاوویچ خوب بازی می کند، او در زمین آزادتر است. همه ما احساس خوبی داریم، همچنین برای رسیدن به فرم خوب به شانس نیاز داریم.

الگری گفت: “اما تا اینجا هیچ کاری نکرده ایم. نمی توانیم تعادل خود را از دست بدهیم، باید پاهایمان را محکم روی زمین نگه داریم و هر بار قدمی برداریم. هدف این بود که به ماه مارس برسیم و برای اهدافمان بازی کنیم.” “ما اینجا هستیم، آدرنالین وجود دارد، هواداران باید به ما کمک کنند. ویارئال تیم باتجربه ای است و مربی بسیار خوبی دارد. ما در اسپانیا ریسک هایی را انجام دادیم، اما چند فرصت هم داشتیم تا برتری را دو برابر کنیم.”

مصدوم: “بونوچی بیرون آمد، با وجود اینکه احساس خوبی نداشت، برای امپولی و مقابل ویارئال بازی کرد.”

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما