آلگری: مردم چیزها را به سرعت فراموش می کنند – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814087 |
15 اسفند 1400 23:27 |
2,529 بازدید |

0
نظرات

مکس آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس تاکید کرد که مهمترین هدف این تیم مقابل اسپانیا کسب سه امتیاز است.

به گزارش “ورزش سه”، بیانکونری از 14 بازی اخیر 9 برد را کسب کرده و در 5 بازی دیگر به تساوی رضایت داده است تا جایگاه این تیم در جدول از ابتدای فصل بهتر شود. مکس آلگری پس از برد یک گل مقابل اسپانیا و البته دلایل خستگی تیمش در نیمه دوم بازی امشب صحبت کرد.

“ما شروع خوبی داشتیم و باید حداقل دو گل در نیمه اول به ثمر برسانیم. بازیکنان بعد از آن کمی احساس خستگی کردند و این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که بازیکنان زیادی آسیب دیده باشند و شما نتوانید از سیستم چرخشی استفاده کنید.” گفت مکس. آلگری انجام دهید.

اگر می خواهید به اهداف خود برسید، باید سختی های رقابت را تحمل کنید و مهم این بود که امشب سه امتیاز را به خانه بیاورید. باید برای بازی سمپدوریا و سپس ویارئال آماده شویم و این روند را به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم.

من هرگز تیمی را ندیده ام که به راحتی در تمام مسابقات خود پیروز شود. با نمایش هایی از این دست به لیگ قهرمانان و تمام گل هایتان می رسید، به سختی و با نتیجه 1-0 پیروز می شوید. مردم به سرعت همه چیز را در فوتبال فراموش می کنند، اما در 5 سال اول حضورم در یوونتوس، ما در 20 دقیقه آخر 1-0 بردهای زیادی داشتیم.

اسپسیا در نیمه دوم عملکرد هجومی بهتری داشت و چند بار به آنها اجازه گلزنی دادیم. ووچیک شزنی با اینکه واکنش خوبی داشت اما چند موقعیت خوب دیگر برای گلزنی داشتیم. طبیعی است که در حال حاضر کمی خسته هستید.

پائولو دیبالا در آستانه بازگشت بود که با مشکل عضلانی دیگری مواجه شد. مکس الگری گفت: “این ناامید کننده بود زیرا پائولو در تمرین مشکلاتی داشت و امروز در دسترس نبود. خوشبختانه مشکل دیبالا جدی نیست و امیدوارم اگر سمپدوریا نبود او فرصت بازی مقابل ویارئال را پیدا کند.”

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما