آمازون با شکایت 100 میلیون دلاری به دلیل تصادف راننده مواجه است | دیجیاتو

[ad_1]

مردی که پای خود را در تصادف با کامیون آمازون خود از دست داده، اکنون به غول فناوری شکایت کرده و می‌خواهد آن را بخرد. 100 میلیون دلار غرامت بوده است. او می گوید که آمازون به رانندگان خود فشار می آورد و این همان چیزی است که باعث این نوع تصادفات می شود.

جاستین هارتلی سوار بر موتورسیکلت بود که در اکتبر 2021 با وانت آمازون هرتز در سواحل ویرجینیا تصادف کرد. بر اساس پرونده، شدت جراحات بدنی وی به حدی بود که پزشکان مجبور به انجام آن شدند. قطع پای چپ وجود داشت. هارتلی اکنون از آمازون برای غرامت 100 میلیون دلاری شکایت کرده است.

او می گوید که او مسئول است زیرا آمازون تحت اختیارات او است. برای ایجاد فشار و این فشارها باعث می شود افراد در هنگام رانندگی دقت کافی نداشته باشند. راننده ای که به هارتلی برخورد کرد کریستوفر گیل است. او پس از تصادف به پلیس گفت که در حال بررسی خیابان ها در حین رانندگی است. سیستم ارجاع آمازون بوده است.

آمازون

آمازون نباید به رانندگان فشار بیاورد

کوین بازان از موسسه حقوقی Breit Biniazan که نماینده هارتلی است، می گوید فشارهایی که آمازون بر رانندگان وارد می کند باعث می شود گیل به جای جاده به سیستم GPS توجه کند و ممکن است تصادف رخ دهد. او مدعی است که این تصادف به راحتی قابل پیشگیری بوده است.

با توجه به اطلاعات موردی، درایورهای شرکت باید از طریق یک اپلیکیشن جستجو شوند. قابل انعطاف کاربرد که جهت حرکت خودرو را نشان می دهد. این برنامه همچنین زمان استفاده از حمام و استراحت غذا را ثبت می کند. اگر رانندگان از برنامه‌ریزی برنامه عقب بمانند، آمازون به آنها می‌گوید که باید تاخیر را جبران کنند، در غیر این صورت هزینه ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

این پرونده ادعا می کند که بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان دارای برنامه تحویل است غیر واقعی از آنجایی که قابل تنظیم است. در نتیجه نقض قوانین راهنمایی و رانندگی برای رانندگان اجتناب ناپذیر می شود. هارتلی گفت آسیب جسمانی او را از انجام فعالیت های روزانه اش باز می داشت.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما