آموزش ساخت اکانت اینستاگرام – زومیت

[ad_1]

ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام کار بسیار ساده ای است که در چند مرحله کوتاه انجام می شود. مراحل ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی های اندروید و آیفون یکسان است. اگر هنوز ایجاد یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام را تجربه نکرده اید، کافی است مراحل ساده زیر را دنبال کنید. با زومیت همراه باشید.

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام، آن را اجرا کنید. در صفحه اصلی، با دو گزینه ایجاد حساب جدید و ورود مواجه خواهید شد اختیاری ورود زمانی مفید است که می خواهید قبل از ایجاد حساب اینستاگرام خود وارد آن شوید. برای ایجاد یک حساب کاربری جدید باید روی گزینه ای کلیک کنید. ایجاد حساب جدید شير آب.

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید

در صفحه بعد می توانید با استفاده از شماره تلفن همراه یا ایمیل خود یک حساب کاربری جدید به انتخاب خود ایجاد کنید. بسته به روشی که انتخاب می کنید (شماره یا ایمیل)، بهتر است پس از ایجاد حساب کاربری، ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید تا حساب خود را ایمن نگه دارید و در آینده راحت تر آن را بازیابی کنید. به این معنی که اگر حساب کاربری را با کمک شماره تلفن ایجاد کرده اید، پس از ایجاد حساب، آدرس ایمیل خود را اضافه کنید.

پس از وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل، روی ضربه بزنید. بعد شير آب.

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید

اکنون اینستاگرام از شما می خواهد که کد تایید ارسال شده به شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از وارد کردن کد، روی ضربه بزنید. بعد شير آب. اگر کد را ندارید، کلیک کنید دوباره کد را ارسال کنید کلیک کنید تا دوباره کد برای شما ارسال شود.

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید

در مرحله بعد باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. می توانید گزینه ذخیره رمز عبور را انتخاب کنید. رمز عبور را به خاطر بسپار کنترل. اگر می خواهید مخاطبان شما با حساب اینستاگرام شما همگام شوند، روی دکمه کلیک کنید. ادامه دهید و مخاطبین را همگام سازی کنید شير آب؛ در غیر این صورت، دکمه بدون همگام سازی مخاطبین ادامه دهید برای انتخاب.

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید

در مرحله بعد اینستاگرام از شما می خواهد که تاریخ تولد خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن تاریخ ضربه بزنید. بعد شير آب.

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید

در صفحه بعدی اینستاگرام از شما می پرسد که آیا می خواهید وارد حساب کاربری جدید خود شوید یا خیر. گزینه ای برای ورود عضو شوید و گزینه ای برای تغییر نام کاربری تغییر نام کاربری برای انتخاب.

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید

سپس اینستاگرام اکانت اینستاگرام شما را به فیس بوک در اینستاگرام متصل می کند و به شما امکان می دهد دوستان فیس بوک خود را پیدا کنید. اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید، این گزینه را دارید. پرش کنید در غیر این صورت، دکمه به فیس بوک متصل شوید برای انتخاب.

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید

در مرحله بعد می توانید یک گزینه را انتخاب کنید. عکس اضافه کن یک تصویر برای پروفایل خود انتخاب کنید. اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید، این گزینه را دارید. پرش کنید برای انتخاب. توجه داشته باشید که بعداً می‌توانید عکس پروفایل، نام کاربری و نام کاربری خود را در تنظیمات حساب کاربری خود تغییر دهید.

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید

اگر در این مرحله عکس پروفایل خود را انتخاب کنید، می توانید آن را به عنوان اولین پست اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. اگر نمی خواهید عکس پروفایل منتشر شود، باید کادر را علامت بزنید. این عکس را نیز به عنوان یک پست به اشتراک بگذارید برداشتن. سرانجام، بعد شير آب.

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید

در مرحله بعد، اینستاگرام تعدادی اکانت محبوب اینستاگرام را برای فالو کردن به شما پیشنهاد می کند. از این صفحه پیشنهادات تماس می توانید حساب های مورد علاقه خود را دنبال کنید یا مخاطبین و دوستان فیس بوک خود را به حساب اینستاگرام خود پیوند دهید.

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید

حساب اینستاگرام شما اکنون آماده استفاده است. در بخش پروفایل، با لمس یک دکمه ویرایش نمایه می توانید اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنید.

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید

با انجام چند مرحله کوتاه می توانید به راحتی یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کنید. شما می توانید هنگام ایجاد اکانت اینستاگرام خود سوالات خود را با ما و سایر کاربران زومیت در میان بگذارید.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما