پیولی: ما به چیزی جز برد مقابل اینتر فکر نمی کنیم – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813059 |
09 شهریور 1400 شهریور 18:40 |
807 بازدید |

0
نظرات

باید شروع خوبی داشته باشیم

استفانو پیولی سرمربی میلان درباره انگیزه بالای تیمش برای شکست اینتر در کوپا دل ری صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، استفانو پیولی سرمربی میلان با حضور در نشست خبری در میلان به سوالات خبرنگاران پیش از بازی خارج از خانه مقابل اینتر در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا پاسخ داد. فردا دربی دلامادونینا در جام حذفی را در سن سیرو تماشا خواهیم کرد.

پیولی در ابتدای سخنان خود گفت:“ما باید با دقت و تمرکز بازی کنیم. طبیعتاً توجه زیادی به این بازی شده است. البته این یک بازی است، اما یک شروع خوب می تواند مهم باشد. حمایت هواداران ما نیز مهم خواهد بود. آمار می گوید ما پناهگاه هستیم. در بازی های گذشته خوب نبودیم اما هدف ما برای فردا چیزی جز برد نخواهد بود. ما حداکثر توجه را به این بازی داشتیم. شرایط ما مانند اینتر در سری آ است و ما خیلی نزدیک با هم کار کردیم. “هیچ تیمی برتر نیست. در دربی ها فقط تیمی برنده می شود که در دوئل های انفرادی موفق تر باشد.”

“تنها در آن زمان بود که توجه ما را جلب کرد. این اولین بار نیست در هفته ای به این مهمی که پیش رو داریم. این هفته تعیین کننده نیست. در مرحله مقدماتی ما نیز یک بازی برگشت وجود دارد و بعد از بازی ناپولی 10 بازی باقی مانده است.

ما در مقطع حساسی در فصل هستیم. ما در دو سال و نیم گذشته یک ماجراجویی بزرگ داشتیم، اما کاری که از فردا انجام می دهیم مهم است. می‌توانیم عملکرد بهتری نسبت به دو بازی اخیر داشته باشیم. ما در آخرین پله هستیم و این سخت ترین قدم یعنی کسب عنوان قهرمانی است.

اسکودتو را فتح کنید“مکس آلگری (مدیر یوونتوس) گفت شما می توانید با 84 یا 85 امتیاز قهرمان شوید؟ من نمی دانم. فکر می کنم 5 تیم برتر جدول می خواهند سری آ را ببرند، 4 تیم دیگر برای لیگ قهرمانان اروپا کار می کنند. من نمی دانم چند امتیاز برای بردن لازم است. هنوز 11 مسابقه باقی مانده است و مبارزه با حریفان در این مرحله دشوار است. “شما برای پیروزی قطعا به بیش از 80 امتیاز نیاز دارید.”

از دست دادن امتیاز در برابر حریفان ضعیف تراعداد و ارقام هرگز دروغ نمی گویند و ما با چالش هایی مواجه شدیم و در این مسابقات بازی را زودتر تمام نکردیم و در عین حال بر بازی مسلط نشدیم. ما به یکی دو ستاره متکی نیستیم و به صورت تیمی بازی می کنیم. ما همچنین سعی می کنیم از ویژگی های فردی بازیکنان استفاده کنیم زیرا بازیکنان باکیفیتی داریم.”

وضعیت زلاتان:“او خوب است. نمی دانم مقابل ناپولی خواهد بود یا نه.” ما باید هر روز وضعیت او را بررسی کنیم.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما