آنچلوتی: ممنون کریم. گل اول همه چیز را تغییر داد – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814559 |
19 اسفند 1400 01:56 |
13,942 بازدید |

0
نظرات

بازی را خیلی سخت بردیم

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی کریم بنزما مقابل پاری سن ژرمن به تمجید از کریم بنزما پرداخت.

به گزارش “ورزش سه”، در دومین شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 به وقت تهران دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد که تیم فوتبال رئال مادرید موفق به انجام مهمترین آنها شد. وی با نتیجه 3 بر 1 میهمان خود پاری سن ژرمن را شکست داد و با نتیجه یک بر صفر شکست خود را جبران کرد و در نتیجه حریف فرانسوی خود را 3 بر 2 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

پاریسی ها در اولین مرحله مقدماتی مبارزه حذف شدند که کیلیان امباپه تک گل بازی اول در دقیقه 39 از حریف پیش افتاد و نیمه اول را با پیروزی به پایان رساند.

اما در نیمه دوم رئال مادرید ورق را کاملا به سود خود برگرداند و با به حداکثر رساندن اشتباهات و ناهماهنگی های سازمان دفاع حریف به خصوص جان لوئیجی دوناروما دروازه بان این تیم به گل رسید.

دوناروما که پاس عقب مارکو وراتی را گرفت و او توپ را به رئال مادرید داد که در دقیقه 61 با کریم بنزما گل اول را به ثمر رساند، در انتقال توپ تردید داشت. بنزما در دقیقه 76 دو گل به ثمر رساند و کمتر از یک دقیقه بعد، قبل از اینکه پاریسی ها در نیمه راه به توپ ضربه بزنند، در اشتباه حریف تجدید نظر کرد و هت تریک کرد.

به این ترتیب کابوس پاریسی ها مبنی بر بازگشت یا بازگشت احتمالی آنها در لیگ قهرمانان اروپا در خانه رقبای اسپانیایی آنها تکرار شد (همین اتفاقی که برای آنها در بازی با بارسلونا در فصل 17-2016 رخ داد) و این تیم در مسیر خود قرار گرفت. از پیشرفت به مرحله بعد حرکت کنید.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پس از بازی گفت:“ما بازی بسیار سختی را بردیم و همه چیز پیچیده بود. بازگشت به بازی به خصوص بعد از گل امباپه سخت بود، اما ما تسلیم نشدیم و همچنان جلوی زمین حریف را تحت فشار قرار دادیم. گل اول کریم این بود. در این پرس به گل رسید. سپس روحیه بازیکنان بالا رفت و حمایت هواداران دو برابر شد. شانس ما برای گلزنی دو برابر شد و توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم. با تشکر از بنزما به خاطر عملکرد عالیش. بهتر از این نمی شد. “

کارلتو ادامه داد: بازی را خوب و پرانرژی شروع کردیم، اما پاری سن ژرمن به تدریج بر بازی مسلط شد. طبیعی بود که تحت فشار قرار بگیریم و ریسک کنیم. وقتی امباپه گلزنی کرد همه چیز سخت شد اما من خوشبین بودم که ورق را برگردانیم و در نیمه دوم به هدفمان رسیدیم. گل اول کریم جو بازی را تغییر داد. نیم ساعت آخر بازی تماشایی بود. بازی امشب ما مشکلی ندارد.»

تغییرات:“من سانتر را تغییر دادم زیرا او خسته بود. او اخیراً خوب تمرین نکرده است.” رودریگو و کاماویگا جدید بودند و تیم را به زندگی بازگرداندند.”

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما