آنچلوتی: کار در پاریس آسان نیست :: ورزش سه

[ad_1]

هر چه تیم بزرگتر باشد، بهتر است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید مدعی شد بازی با پاری سن ژرمن در فینال چیز عجیبی نبود.

کد خبر: 1810735 –
25 آوریل 1400 ساعت 21:22 –
4,358 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، بالاخره انتظارات فوتبالدوستان به پایان رسید و عصر فردا رئال مادرید در دیداری حساس در فرانسه میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی مدعی شد که تصمیم نهایی را درباره کریم بنزما خواهد گرفت.

رویارویی با پاری سن ژرمن: “تمام بازیکنانی که در این مسابقه بازی می کنند تمرکز خود را بر این دارند که بهترین نتیجه را از آن ببرند. کیلیان امباپه آنچه را که در ذهنش است، آنچه کریم بنزما یا لیونل مسی یا وینیسیوس جونیور فکر می کند، دارد.

رقابت با حریفی که می خواهد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود دشوار خواهد بود. هر دو تیم می توانستند در فینال بازی کنند و هیچ کس تعجب نمی کند اگر چنین اتفاقی بیفتد.

فشار زیادی در ماه های اخیر: “فشار روی هر دو تیم از رویارویی با یک حریف بزرگ ناشی می شود. این فشاری است که در این نوع مسابقات وجود دارد و باید به خوبی با آن کنار بیایید، زیرا در واقع نوعی انگیزه است.” ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. روند آماده سازی برای چنین مسابقه ای برای یک مربی سخت نیست زیرا مطمئنم بازیکنان انگیزه زیادی دارند.”

فرصت بازی با بنزما: “سه نفر در مورد کریم بنزما حرف آخر را خواهند زد، او، پزشکان و من در نهایت تصمیم می گیریم. اگر بنزما خوب باشد، مشخص است که باید بازی کند.”

تقابل با تیم قدیمی: “برای من تمرین کردن با هیچ تیمی سخت نبوده است و انجام آن در پاریس یا رئال مادرید لذت بخش است. هر چه باشگاه بزرگتر باشد، بیشتر از کار در آنجا لذت می برم. بسیار خوشحالم. من برگشتم.” مائوریسیو پوچتینو روی این نیمکت عملکرد خوبی داشته است، کار در پاری سن ژرمن آسان نیست.

رابطه با گرت بیل: “من با گرت بیل صحبت کردم و سعی می کنم مثل بقیه به مشکلات او گوش کنم. رابطه شخصی من با همه بازیکنان خوب است. گرت بیل یک بازیگر جدی و حرفه ای بود که به مردم احترام می گذاشت.” این بازیگر می آید. به پایان رسید و شاید در سال های اخیر انگیزه زیادی نداشته باشد، اما گرت بیل رئال می خواهد دوران خود را در مادرید آنطور که شایسته است به پایان برساند.”

رویارویی با وراتی: “مارکو بازیکن بزرگی است، او پیشرفت زیادی کرده و تجربه زیادی دارد، اما اگر بخواهیم وراتی را کنترل کنیم باید مسی، امباپه و ایکاردی را نیز کنترل کنیم و اینگونه انجام خواهیم داد.” از بازی ما غافل باشید.”

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما