آیا مکالمه 15 دقیقه ای کریم و امباپه چراغ سبز قطعی رئال است؟ – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814644 |
28 اسفند 1400، 16:28 |
8.583 بازدید |

2
نظرات

بعد از مسابقه اتفاق افتاد؛

به گزارش مارکا، کریم بنزما و کیلیان امباپه پس از دیدار رئال مادرید و پیاتزی به مدت 15 دقیقه در یکی از سالن های ورزشگاه برنابئو صحبت کردند.

به گزارش “ورزش سه” به نقل از مارکا، کیلیان امباپه در دیدار 180 دقیقه ای مقابل رئال ستاره بی چون و چرای زمین بود. او در بازی اول در دقیقه 93 تک گل را به ثمر رساند و در بازی برگشت در دقیقه 38 برای رئال گلزنی کرد. قبل از دو بازی همه نگاه ها به او بود. ستاره ای که شایعه شده بود به رئال رفته است. همه منتظر تماشای بازی او مقابل هواداران رئال مادرید در برنابئو بودند و او به خوبی ثابت کرد که چرا رئال مادرید تابستان گذشته می خواست به او 200 میلیون یورو بپردازد.

امباپه در نهایت با اندوه و درد برنابئو را ترک کرد، اما او به خوبی می دانست که انتخاب رئال تصمیم درستی است.

دوستی امباپه و کریم بنزما بر هیچکس پوشیده نیست. مهاجم رئال مادرید در پایان بازی امباپه را تعقیب کرد و این دو در یکی از اتاق های خصوصی برنابئو که به روی هیچکس باز نیست، 15 دقیقه با هم صحبت کردند. در این جلسه مادر کیلیان امباپه و وکیل این بازیگر نیز حضور داشتند.

امباپه نتوانست ناامیدی خود را پنهان کند اما 15 دقیقه با کریم صمیمانه و خونگرم بود و به حرف های او خوب گوش می داد. در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر خرید خانه امباپه در مادرید با مشورت کریم بنزما و به ویژه انتقال بزرگ تابستانی به گوش می رسد.

امباپه در دوران حضورش در مادرید با کارکنان رئال و استادیوم برنابئو بسیار صمیمی بود و از گرفتن عکس و امضا ابایی نداشت. بدون شک او پس از شکست 3-1 و حذف بی رحمانه پاریس، بهتر متوجه شد که چرا رئال مادرید باشگاهی متفاوت از پیاتزی و دیگر باشگاه های بزرگ دنیاست.

نکته جالب دیگر این است که بنزما تصویر زیر را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است.

اینکه کریم در آغوش امباپه است را می توان به عنوان چراغ سبز قطعی ستاره فرانسوی برای حضور در رئال برای فصل آینده تعبیر کرد.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما