داروی آنتی بادی مونوکلونال کرونا با مجوز FDA ایالات متحده Eli Lilly دیجیاتو

[ad_1]

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) آنتی بادی مونوکلونال کرونر مجوز جدیدی که به نظر می رسد در برابر سویه های آمیکرون موثر باشد. این دارو ساخت شرکت Eli Lilly and Company و به شرح زیر می باشد داخل وریدی به انسان تزریق می شود.

به گزارش سی ان ان، وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده اعلام کرد که اخیراً 600 هزار بسته از داروهای آنتی بادی مونوکلونال الی لیلی و شرکت کرونا خریداری کرده است. این دارو استبابتلویمباز آنتی بادی هایی استفاده می کند که در واقع پروتئین های آزمایشگاهی به نام بتلوویماب هستند. این پروتئین ها عملکردی هستند. سیستم امنیتی برای مبارزه با عوامل بیماری زا مانند ویروس کرونا شبیه سازی شده است.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده قرار است نیمی از این داروها را در ماه فوریه و بقیه را در ماه مارس دریافت کند. این معامله همچنین شامل بند خرید 500000 بسته دیگر کرونا است. به گفته الی لیلی، ارزش این قرارداد حداقل است. 720 میلیون تومان برآورد می شود.

داروی آنتی بادی مونوکلونال کرونا

آنتی بادی مونوکلونال کرونر جدید برای بیماری خفیف تا متوسط

Bebetlovimb را می توان در افراد 12 سال و بالاتر استفاده کرد. تاج نور به نور آلوده و در معرض خطر ابتلا به اشکال حاد بیماری است یا قادر به استفاده از درمان های دیگر نیست. در حال حاضر مجوزی برای استفاده از این دارو در افرادی که در بیمارستان بستری هستند یا نیاز به اکسیژن مکمل دارند وجود ندارد.

آزمایشات آزمایشگاهی نشان داده است که این دارو عوارض جانبی دارد. امیکرون شامل BA.2 همچنین موثر است. در آزمایش‌ها، افرادی که در معرض خطر بیماری حاد نیستند، از این درمان استفاده کردند. مدت کوتاه تر بیماری خرج شد. همچنین این افراد پنج روز پس از شروع دوره درمان حجم بسیار کمتری از ویروس در بدن خود داشتند.

عوارض جانبی احتمالی برای bebetlovimbe عبارتند از: التهاب در محل تزریق، حالت تهوع و استفراغ کند. مدیر مرکز تحقیقات و ارزیابی دارویی سازمان غذا و دارو، دکتر. پاتریشیا کاواتزونی گفت: “با مجوز امروز، آنتی بادی مونوکلونال دیگری در دسترس است که توانایی مبارزه با امیکرون را دارد و ما سعی می کنیم موجودی خود را افزایش دهیم.”

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها