آیا هنوز می گویید که ناپولی یک شخصیت تیمی نیست؟ – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813029 |
09 شهریور 1400 شهریور 16:27 |
99 نتیجه |

0
نظرات

پاسخ تند اسپالتی به منتقدان

لوچیانو اسپالتی پس از دیدن پیروزی 2-1 شب گذشته ناپولی مقابل لاتزیو در دور 27 سری آ ایتالیا و صعود تیمش به صدر جدول رده بندی، پاسخ سختی به منتقدان خود داشت.

تیم فوتبال ناپولی در آخرین دیدار از سومین شب از هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا شب گذشته موفق شد با نتیجه یک بر دو میزبان لاتزیو را شکست دهد.

در این دیدار ناپولی با گل دقیقه 62 لورنزو اینسینیه از لاتزیو پیش افتاد. میزبان پس از پایان وقت قانونی دو دقیقه از ناپولی عقب بود تا اینکه پدرو نتیجه را مساوی کرد. اما این گل مانع از باخت لاتزیو نشد چرا که در دقیقه چهارم وقت از دست رفته نیمه دوم ناپولی یک بار دیگر به گل رسید و این بار فابیان رویز اسپانیایی گل برتری لوسیانو اسپالتی را به ثمر رساند.

به این ترتیب ناپولی برای هفدهمین بار در این فصل پیروز شد و تیمش 57 امتیازی شد و با اختلاف میانگین بهتر نسبت به میلان به صدر جدول صعود کرد. اینتر با 55 امتیاز در هر بازی در رده سوم قرار دارد.

لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: همیشه همه می‌گفتند این تیم شخصیت ندارد، شل است و… می‌خواهم یکی دیگر این را بگوید. تیم ما در نیمه دوم عالی بازی کرد و درست است که گل فوق العاده پدرو همزمان بود اما قبل از آن فرصت گلزنی داشتیم و یک گل مردود به ثمر رساندیم و حریف توپ را از روی خط دروازه به عقب فرستاد. در مجموع فکر می کنم تیم ما شایسته پیروزی بود. ناپولی بدون شک تیمی با شخصیت است. مردم گفتند که نباید به کالیاری امتیاز بدهیم، اما دیدیم که آنها رفتند و تورینو را خارج از خانه شکست دادند.

اسپالتی ادامه داد:“هفته گذشته در لیگ اروپا به بارسلونا باختیم زیرا به بازیکنان گفتم که اینطور بازی کنند. من فضای زشتی را در اطراف تیمم می بینم زیرا مردم می خواهند تیم ما را یک تیم غیرشخصی نشان دهند. اما اکنون منتظرم ببینم آیا هرکسی میتونه بازم بگه کل بازی هنوز خارج از فصله.تا آخرش اما اون پتانسیل و شخصیت کافی تو این تیم داره.لاتزیویی که باهاش ​​روبرو شدیم با لاتزیویی که اول فصل از دست دادیم یکی نبود. آنها اکنون فوتبال بسیار بهتری بازی می کنند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما