سونی سرانجام از طراحی پلی استیشن وی آر 2 – زومیت رونمایی کرد

[ad_1]

فوریه 2021، نسل بعدی هدست پلی استیشن VR2 در اسفند ماه گذشته معرفی و کنترلرهای دستگاه به نمایش گذاشته شد. نام هدست جدید سونی نیز در ماه ژانویه تایید شد. حالا سازنده پا را فراتر گذاشته و در نهایت طرح محصول جذاب بعدی را معرفی کرده است.

Warg می نویسد که طراحی جدید دارای رنگ بندی سفید و مشکی مشابه پلی استیشن 5 است. سازنده می گوید این دو محصول با هم طراحی شده اند. اگرچه طراحی این مدل از بسیاری جهات شبیه به PS VR اصلی است، اما در برخی زمینه ها بهبودهایی صورت گرفته است. اضافه شدن صفحه تنظیم لنز و کاهش وزن جزئی از تغییرات مثبت نسل جدید است. بیش از پنج سال از انتشار PS VR می گذرد اصلیش میگذره و حتما آپدیت میشهبیایید موارد جالب و کاربردی را ببینیم. VR2 از یک دوربین داخلی استفاده می کند که حرکات بازیکن را زیر نظر دارد و دیگر نیازی به دوربین خارجی ندارد. همچنین ویژگی جدیدی به بخش حسگرها اضافه شده است تا تجربه غوطه وری بازی را بهبود ببخشد.

این هدست دارای بازخورد لمسی، ردیابی چشم، 4K HDR، نرخ فریم 90 و 120 هرتز، رندر فووید است. و میدان دید 110 درجه را با کابل پشتیبانی می کند USB-C به PS5 متصل می شود. رندر فوودار برای افزایش وضوح در مرکز تصویر پیکسل های اطراف را کاهش می دهد.

تصویر منتشر شده توسط سونی برای PlayStation VR2

PlayStation VR یک هدست واقعیت مجازی مقرون به صرفه بود که به رایانه های شخصی بازی گران قیمت و تجهیزات اضافی نیاز نداشت. در واقع هدف اصلی آن ارائه تجربیات جدید با قیمت مناسب به بازیکنان بود. هدست واقعیت مجازی 400 تا 500 دلاری اصلی در سال 2016، کنسول های بازی PS4 موجود را به یک دستگاه میان رده تبدیل کرد.

همراه با Oculus Rift و HTC Vive اصلی، PSVR بخشی از موج اول هدست های واقعیت مجازی مصرف کننده بود. تغییرات زیادی در هر دو هدفون ایجاد شده است که به‌روزرسانی‌های خوبی را از نظر میدان دید، کیفیت نوری و تأثیر کلی ارائه می‌دهد. با PSVR اصلی، فقط می‌توانید در یک فضای بسیار کوچک مستقیماً جلوی PS4 خود راه بروید.

همچنین، دسته‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در بهترین حالت، فقط می‌توانند شبیه‌سازی کنند که آیا چیزی را در دنیای مجازی می‌گیرند یا نه. با این حال، دستگاه‌های جدیدی مانند هدست Valve Index وجود دارند که حتی می‌توانند انگشتان انسان را شبیه‌سازی کنند تا تجربه حضور در دنیای غیرفیزیکی را هیجان‌انگیزتر از همیشه کنند. سیستم ردیابی دوربین PSVR اولیه ضعیف بود و اگر بدن بازیکن نسبتاً از آن فاصله داشت، نمی توانست حرکات دست را به خوبی تشخیص دهد.

مقاله مرتبط:

اکنون همه چیز با نسل جدید هدست واقعیت مجازی متفاوت است. حالا این شرکت می تواند به جنگ رقبای خود برود و با ویژگی های قدرتمند خود به رقابت بپردازد. سخت افزار واقعیت مجازی از زمان اولین کنترلرهای PSVR و PlayStation Move رشد زیادی داشته است و سونی باید ثابت کند که هنوز هم می تواند تجربه ای همه جانبه را به گیمرها ارائه دهد.

در حال حاضر اعلام شده است که یک بازی برای این سیستم ساخته شده است. گفته می شود که کوه Horizon Calling نامیده می شود و مختص PS VR2 است. ساخته شده است و سعی می کند درهای بیشتری را به روی بازیکنان باز کند تا بتوانند دنیای عمیق تری را تجربه کنند. افق داشته باشید.

در حالی که اخبار امروز به بزرگترین سوال در مورد PS VR2 6 پاسخ می دهد، هنوز چیزهای زیادی در مورد هدست آینده سونی (مانند قیمت یا تاریخ عرضه) نمی دانیم. البته به نظر می رسد که سازنده به زودی اطلاعات بیشتری در مورد محصول آینده خود منتشر خواهد کرد تا بتوانیم آن را بهتر بشناسیم.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما