آیا واکسن کرونا سالی یکبار انجام می شود؟ FDA ایالات متحده در حال بررسی دوز چهارم دیجیاتو

[ad_1]

سازمان غذا و دارو تحقیقاتی را برای تعیین اینکه کدام افراد در فصل هستند آغاز کرده است. پاییز 2022 آیا آنها به تقویت دیگری از واکسن کرونا نیاز دارند یا خیر؟ آژانس همچنین می خواهد تصمیم بگیرد که آیا واکسن، مانند واکسن آنفولانزا، باید سالانه تمدید شود یا خیر.

به گزارش وال استریت ژورنال، منابع آگاه می گویند که سازمان غذا و داروی ایالات متحده می خواهد دوز دوم واکسن را تزریق کند. mRNA فایزر / بیونتک و مدرنا تصمیم می گیرند. علاوه بر این، گفته می شود که تنظیم کننده ها نشان داده اند که تزریق دوز چهارم واکسن کرونا می تواند آغاز شود. واکسیناسیون سالیانه بودن یا نبودن

دوره پاییز مهم است زیرا بسیاری از مردم در گذشته واکسن سالانه آنفولانزا را در این فصل انجام داده اند. در نتیجه، آنها به احتمال زیاد برای واکسن سالانه کرونا آماده هستند. اما یک منبع آگاه گفت که هنوز تصمیمی گرفته نشده است. نهایی نشده است کارگردان است. اگر سویه جدیدی ظاهر شود، احتمالاً دوز تقویت کننده بعدی زودتر در دسترس خواهد بود.

واکسن کرونا

آیا واکسن کرونا سالی یکبار انجام می شود؟

برنامه ریزی برای دوز چهارم و دوزهای اولیه سالانه هنوز در مراحل اولیه است و قبل از تصمیم گیری نهایی باید به چندین سوال مهم پاسخ داده شود. سوال اول این است که آیا دوز چهارم برای همه شهروندان ضروری است یا فقط؟ گروه های در معرض خطر افراد مسن و افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای باید آن را مصرف کنند.

علاوه بر این، منابع آگاه به وال استریت ژورنال گفتند که مشخص نیست دوز بعدی تقویت کننده باید مشخص باشد یا خیر. توسط آمیکرون یا فرمول دیگری دارد. تحقیقات همچنان ادامه دارد همچنین باید نشان دهد که آیا دوز چهارم به طور قابل توجهی سیستم ایمنی بدن افراد را تقویت می کند و خطر ابتلا به ویروس را کاهش می دهد.

محققان در مورد نیاز به استفاده از دوز چهارم برای جلوگیری از emicron و سویه های احتمالی بعدی اختلاف نظر دارند. به نظر می رسد قبل از مشخص شدن پاسخ این سوالات نمی توان برنامه ریزی بلندمدت و دقیقی داشت.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما