اتفاق باورنکردنی در فوتبال؛ هت تریک روی هدف :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811789 |
02 مرداد 1400 شهریور 11:04 |
12060 بازدید |

3
نظرات

دیشب اتفاق افتاد

میشلا مور ستاره تیم ملی بانوان نیوزلند در بازی مقابل آمریکا سه گل به خودی به ثمر رساند.

به گزارش “ورزش سه”، گلزنی در مسابقات فوتبال اتفاق کمیاب و دوری نیست و بارها برای برخی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین بازیکنان این رشته ورزشی اتفاق افتاده است.
اما Michaela Moore ممکن است اولین کسی باشد که سه بار در یک نیمه و به سبک های مختلف روک خود را باز می کند و احتمالاً نام او در آن منطقه باقی خواهد ماند.
بازیکن تیم ملی زنان نیوزیلند در بازی خود در جام شپلوز مقابل آمریکا تنها در 36 دقیقه نیمه اول هت تریک کرد و این تنها شگفتی برای یافتن هت تریک عالی نبود.
در دنیای فوتبال، وقتی بازیکنی به سه روش مختلف با پای راست، پای چپ و ضربه سر موفق به زدن سه گل می شود، این موفقیت با انجام یک هت تریک بی نقص به یادگار می ماند.
گل اول مور تنها در پنج دقیقه از بازی به ثمر رسید و او با پای راست دروازه را باز کرد.

گل به خودی بعدی لیورپول یک دقیقه بعد از اولین گل او با ضربه سر و سپس هت تریک گل به خودی بود که هیچ شانسی برای تیم ملی آمریکا نداشت. در نیمه اول سه گل از حریف پیش افتاد.
سرمربی تیم ملی بانوان نیوزلند در دقیقه 40 او را از زمین بیرون کشید و مور با چهره ای غمگین و گیج روی نیمکت نشست و هم تیمی هایش سعی داشتند از او دلجویی کنند.
این مدافع 25 ساله یکی از باتجربه ترین بازیکنان تیم ملی نیوزلند است و 48 بازی انجام داده است. او در سال 2020 توانست نظر تیم بانوان لیورپول را به خود جلب کند و به این تیم بپیوندد.
در نهایت تیم ملی آمریکا موفق شد در نیمه دوم دو گل از اشلی هچ و مالوری پاف به ثمر برساند و در نهایت با نتیجه 0-5 پیروز میدان شد.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما