ارزهای دیجیتال برای مقاصد مالیاتی توسط ایالات متحده پذیرفته می شوند. دیجیاتو

[ad_1]

فرماندار ایالت کلرادو آمریکا اعلام کرد که این ایالت تابستان 2022 آغاز می شود. مالیات بپردازد از طریق رمز عبور می پذیرد. بدیهی است ارزهای دیجیتال دریافتی توسط استانداری به دلار آمریکا تبدیل می شود. وی همچنین قول داد که هزینه اخذ گواهینامه رانندگی و شکار در آینده به صورت رمز پرداخت شود.

ساکنان کلرادو از اواسط سال جاری می توانند مالیات خود را با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند. پلیس جارد فرماندار کلرادو این خبر را اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد. “ما تا آن زمان صبر می کنیم. نوشتن ما آماده پذیرش ارزهای دیجیتال در همه موارد مالیاتی هستیم.»

همچنین پلیس اعلام کرد که ایالت همچنان به دنبال پذیرش ارزهای دیجیتال و حتی امکان پرداخت در سایر بخش های فرمانداری خود خواهد بود. گواهینامه رانندگی یا پروانه شکار با این ارزها وجود داشته باشد. کلرادو یکی از نزدیک به 20 ایالت ایالات متحده است که هدف آن قانونی کردن ارزهای دیجیتال است. طبق تحقیقات پیو، حدود 16 درصد از آمریکایی ها در این دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند.

پلیس جرد فرماندار کلرادو

فرماندار کلرادو از طرفداران رمزارز است

پلیس حامی سرسخت ارزهای دیجیتال است و حمایت مالی را در طول انتخابات می پذیرد. بیت کوین فراهم کرده بود. او قبلا گفته بود که می خواهد کلرادو را به مرکزی برای نوآوری بلاک چین در ایالات متحده تبدیل کند. پلیس اولین بار در ماه می سال گذشته برنامه خود را برای پرداخت مالیات به ارزهای دیجیتال اعلام کرد.

با این حال، فرماندار کلرادو مجاز محدودیت هایی برای حمایت از دارایی های پولی وجود دارد. مردم باید بدانند که به عنوان یک دولت، نمی‌توانیم در بازاری با اوراق بهادار مانند ارزهای رمزنگاری شده باشیم.» نوسان انجام می دهند. بنابراین ما نمی توانیم بیت کوین یا اتریوم را نگه داریم.

پلیس می گوید که ارزهای رمزنگاری شده دریافتی باید فوراً به کلرادو فاش شوند، زیرا هزینه کلورادو و بودجه ایالتی است. دلار تبدیل شدن. او می‌گوید برنامه‌هایش مشابه پذیرش کارت‌های اعتباری است، اما هر تراکنش با ارزهای دیجیتال بسیار کمتر از کارت‌های اعتباری هزینه خواهد داشت.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما