کونته: رسانه ها سعی دارند برای ما دردسر درست کنند :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811290 |
29 فروردین 1400 شهریور 18:39 |
390 بازدید |

0
نظرات

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، گفت که مدیران تاتنهام به خوبی از نظرات او آگاه بودند و رسانه ها سعی داشتند بین آنها مشکل ایجاد کنند.

به گزارش “ورزش سه”، کونته اخیرا در دو مصاحبه با رسانه های ایتالیایی از خرید و سیاست های زمستانی تاتنهام انتقاد کرده است.
اما حالا گفته می شود این رسانه ها هستند که قصد دارند بین او و تاتنهام مشکل و شکاف ایجاد کنند و تیم را به دردسر بیاندازند.
کونته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: “فکر می‌کنم خیلی خیلی واضح بود. نمی‌فهمم چرا بعضی‌ها می‌خواهند برای ایجاد دردسر تلاش کنند. نه فقط برای من، بلکه برای گذشته نیز.” من همیشه داستان هایی درباره مشکلاتی که او برای باشگاه و مربیان و مدیرعامل ایجاد کرده است خوانده ام.”

او درباره رابطه خود با دنیل لوی، سرمربی ایتالیایی گفت: سرمربی تاتنهام از نظرات من آگاه است. صحبت و ارتباط با رسانه ها برای من مهم نیست. اگر بخواهم با دنیل لوی صحبت کنم، مستقیماً با او صحبت می کنم. متاسفم اما از این وضعیت خوشحال نیستم، به خصوص که این گفتگو با رسانه های ایتالیایی انجام شد و اکنون باشگاه از من می خواهد که با آنها مصاحبه نکنم، زیرا افکارم در ترجمه به خوبی منتقل نمی شود.
سرمربی تاتنهام گفت: من گفتم باشگاه تمام تلاش خود را کرد، اما ما چهار بازیکن را از دست دادیم و آنها مهم بودند زیرا تاتنهام برای به دست آوردن آنها پول زیادی پرداخت کرد. سپس گفتم که با کولوسفسکی و رودریگو بنتانکور ما تیم کامل تری هستیم.
کونته گفت: “من همیشه گفته ام که از حضورم در تاتنهام لذت بردم. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد.”

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما