سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری در محتوای ارز دیجیتال توسط مدیر عامل بایننس & زومیت

[ad_1]

قبل از اینکه بلومبرگ اخیراً ثروتمندترین افراد در صنعت ارزهای دیجیتال را رتبه بندی کند، اکثر مردم فکر می کردند: ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین در صدر لیست خواهد بود. زیرا آن یا آن گروه 1.1 میلیون بیت کوین دارند. با این حال، رتبه‌بندی بلومبرگ نشان می‌دهد که مدیر عامل بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، اکنون به عنوان ثروتمندترین فرد در فضای ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. اخیراً اعلام کرده است که برای کمک به گسترش دنیای آموزش ارزهای دیجیتال 200 میلیون دلار در فوربس سرمایه گذاری خواهد کرد.

نوت بوک مدتی پیش گزارش داد که ساتوشی ناکاتو (خالق پروتکل بیت کوین) که تنها میلیاردر ارزهای دیجیتال است، خارج شده است. چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس بود که بیشتر با نام مستعار خود CZ شناخته می شود. ارزش خالص دارایی های ساتوشی ناکاموتو مشخص است و می توان گفت که او 1.1 میلیون بیت کوین از اولین بیت کوین های صادر شده را داشته است. در همین حال، بلومبرگ برای تامین مخارج زندگی خود در تلاش بود. اما اولین میلیاردر دارایی دیجیتال این ارز دیجیتال را در ایالات متحده تأسیس کرد.

در ماه ژانویه، گزارش شد که ارزش ارز دیجیتال CZ 95 میلیارد دلار است که بسیار بیشتر از ثروت 46 میلیارد دلاری ساتوشی ناکاموتو در آن زمان است. شایان ذکر است که ارزش دارایی های CZ اکنون پس از کاهش اخیر قیمت ارزهای دیجیتال کاهش یافته است. اما او هنوز 77 میلیارد دلار ارز دیجیتال دارد که او را به ثروتمندترین مرد در حوزه رمزنگاری و چهاردهمین فرد ثروتمند جهان تبدیل می کند.

مدیر عامل شرکت CZ بایننس

ژائو از امپراتوری رمزارز بایننس راضی نیست. ارزش این صرافی بزرگ از مجموع ارزش چهار صرافی بعدی بیشتر است. سال گذشته بایننس 20 میلیارد دلار درآمد داشت. ژائو اعلام کرد که 200 میلیون دلار در فوربس سرمایه گذاری کرده است. هدف از این سرمایه گذاری ایجاد دارایی های دیجیتال با تمرکز بر آموزش عمومی در این زمینه و دارایی های دیجیتال است که به توسعه فناوری بلاک چین در چین کمک می کند. مایک فدرمدیر عامل فوربس گفت:

فوربس متعهد به رفع اشکال پیچیدگی ها و ارائه اطلاعات مفید در مورد فناوری بلاک چین و تمام دارایی های دیجیتالی در حال ظهور است. با سرمایه گذاری بایننس در فوربس، ما اکنون تجربه، شبکه و منابع صرافی پیشرو در جهان و یکی از موفق ترین مبتکران بلاک چین را داریم. در حال حاضر، فوربس منبعی برای علاقه مندان به دنیای در حال ظهور ارزهای دیجیتال است و با کمک بایننس می تواند به یک رهبر واقعی در این فضا تبدیل شود.

مقالات مرتبط:

فوربس یک شرکت رسانه ای است که در سال 1917 تأسیس شد و شاید بیشتر به دلیل انتشار فهرست ثروتمندترین های جهان در یک مجله چاپی سال های گذشته شناخته شده است. مجله ای که اکنون بیشتر به صورت دیجیتال در دسترس است. در سال 2014، فوربس اعلام کرد که 95 درصد از مجموعه مجلات خود را به مبلغ 475 میلیون دلار به رسانه مجتمع نهنگ هنگ کنگ فروخته است.

بایننس در حال کار برای تبلیغ فوربس و ایجاد یک شرکت هدف ویژه (SPAC) به نام مگنوم اوپوس است که توسط شرکت سهام خصوصی L2 Capital حمایت می شود. بایننس نیمی از 400 میلیون دلار وجوه سهام عمومی (PIPE) را که برای ادغام و عرضه اولیه سهام Magnum Opus و Forbes در نظر گرفته شده است، تامین خواهد کرد. دلیل سرمایه گذاری هنگفت مدیر عامل بایننس در رسانه های چاپی و دیجیتال:

با پیشرفت وب 3.0 و فناوری های بلاک چین و بلوغ بازار ارزهای دیجیتال، ما متوجه می شویم که رسانه ها عنصر مهمی در ایجاد درک و آموزش گسترده برای مصرف کنندگان هستند. ما مشتاقانه منتظر تقویت ابتکارات دیجیتال فوربس هستیم. زیرا آنها بستری برای درک سرمایه گذاری در سطح بعدی خواهند بود.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما