استخرهای هوشمند ویلاهای لواسان – زومیت

[ad_1]

با پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر، سیستم هوشمند بسیار سریع وارد زندگی همه شده است. سیستم هایی که کنترل خانه شما را به دست می گیرند. این سیستم روشنایی، دمای منزل، کنترل ترافیک و تمامی لوازم خانگی را کنترل می کند و می توانید با گوشی هوشمند آن ها را مدیریت کنید.

این سیستم برای استخر و تمام مدارهای موتور، دمای آب، روشنایی و غیره نیز کاربرد دارد. می توان به این سیستم متصل شد و از فناوری برای راحتی بیشتر استفاده کرد. تبدیل سیستم استخر خود به یک متخصص و پیمانکار ساخت استخر شما باید در این امر به آنها کمک کنید و بهترین کیفیت را به ارمغان بیاورید.

استخر هوشمند چگونه کار می کند؟

ظرافت استخر فقط با پنل هوشمند قابل نصب است و نیاز به چیدمان خاصی به جز پنل PLC ندارد.این پنل هوشمند از ماژول های مختلفی تشکیل شده و مدارهای تصفیه، گرمایش، ماساژ، تهویه و روشنایی به سیستم هوشمند از طریق ماژول ها تنها پیش نیاز یک استخر اینترنتی هوشمند و IP ثابت است که به راحتی از طریق مخابرات محلی در دسترس است.

یک جعبه کنترل لمسی در ورودی استخر تعبیه شده و تمامی ماژول ها و سیستم ها به آن متصل هستند. این دستگاه تمامی سیستم های پالایشگاهی و مدارهای موتور را کنترل می کند. صفحه نمایش این سیستم روی گوشی هوشمند ظاهر می شود و تغییر می کند.

هزینه هوشمند سازی استخر

هزینه هوشمندتر کردن کیت استخر شما حدود 2.5 برابر کارخانه های معمولی و خودکار است. اما هزینه استخرهای شنا در لواسان صاحبان ویلاهای پر زرق و برق و مجلل، ظرافت مجموعه استخر را به این هزینه ها ترجیح می دهند.

مزایای استخر هوشمند

توانایی کنترل دمای آب استخر، اول از همه، یکی از بهترین گزینه هایی است که یک سیستم هوشمند به شما ارائه می دهد. کنترل سیستم های استخر مانند آبنمای استخر و سیستم های فیلتراسیون و رطوبت زدایی می توانند جذابیت استخر هوشمند را افزایش دهند. همچنین می توانید قبل از آمدن به خانه برای دوش گرفتن بعد از یک روز خسته کننده استخر خود را گرم کنید.

کنترل روزانه سیستم به صورت خودکار و اخطار دادن بدون بازدید در صورت بروز هرگونه نقص یا خرابی در سیستم و تجهیزات استخر متفاوت است. زیرا یافتن نقص در سیستم در حالت عادی دشوارتر از حالت هوشمند است. یکی دیگر از مزایای استخر هوشمند کاهش مصرف انرژی به لطف یکپارچه سازی و کنترل از راه دور سیستم ها است. برای مثال زمانی که داخل نیستید و فراموش کرده اید که سیستم های استخر را خاموش کنید، به راحتی می توانید با این سیستم تغییراتی ایجاد کنید.

یکی دیگر از مزایای استخر هوشمند این است که از اتلاف زمان جلوگیری می کند و راحتی مصرف کنندگان را افزایش می دهد. زیرا تهیه و نگهداری استخر به خودی خود کاری سخت و طاقت فرسا است. در این میان باید به کاهش خطاها و فرسودگی ناشی از دسترسی افراد مختلف و تیم خدماتی متخصص به سامانه هوشمند نیز اشاره کرد. همچنین با استفاده از این سیستم می توان املاح آب را کنترل کرد و از تشکیل جلبک در آب استخر جلوگیری کرد. از آنجایی که همه سیستم‌های ضدعفونی هوشمند هستند، کنترل آب در طول روز ثابت است و به شما اطمینان می‌دهد که همیشه یک استخر با آب تمیز داشته باشید.

معایب استخر هوشمند

نیاز دائمی به اینترنت وای فای و داشتن IP ثابت یکی از معایب سیستم های هوشمند است. گاهی اوقات به دلیل سرعت پایین اینترنت در ایران برای دسترسی به این سیستم از راه دور دچار مشکل می شوید. اما کنترل در هر صورت با پنل لمسی تابلو برق امکان پذیر است.

از دیگر معایب این سیستم دستکاری های غیر ضروری افراد غیر متخصص و در برخی موارد ویلا داران است. برای اینکه استخر هوشمند شما بدون تاخیر در دسترس باشد، توصیه می کنیم از خدمات همیشگی تیم متخصص هوشمند بهره مند شوید.

کاهش خطای انسانی در استخر هوشمند

خطاهای انسانی در استخر شامل خطاهای بسیار خطرناک می شود. به عنوان مثال ممکن است ضدعفونی استخرها با مواد شیمیایی استانداردها را به طور کامل رعایت نکند و یا در تنظیمات الکتروپمپ های استخر و سایر تجهیزات خطاهایی رخ دهد که هر یک ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. مواد شیمیایی استخر باید به صورت مشخص و صحیح به داخل استخر تزریق شود تا سلامت انسان را به خطر نیندازد. یکی از این مواد که برای کنترل کیفیت آب در استخرها استفاده می شود، گرانول ازن و کلر است.

شاید متوجه شده باشید که بوی کلر هنگام شنا در استخرهای عمومی شما را آزار می دهد. دلیل این بو استفاده ناشیانه و بی رویه از آب استخر است. در این صورت کلر اضافی به صورت بخار در هوای محیط خارج می شود که برای بدن مضر است و لذت شنا و شنا را برای شما غیرممکن می کند.

اشتباه دیگر این است که موتورهای استخر به درستی تنظیم نمی شوند. اکثر افرادی که سرویس و نگهداری استخر را انجام می دهند، دانش لازم برای حفظ سلامت موتورهای گران قیمت را ندارند. به همین دلیل با اشتباه در هنگام استفاده به دستگاه ها آسیب می رسانند.

تجهیزات استخر بسیار گران است و با نگهداری از آن می توان هزینه های نگهداری را تا حد زیادی کاهش داد. اینجاست که سیستم هوشمند استخر وارد عمل می شود و می توانید میزان ازن و کلر و دمای آب را در حین حضور در استخر کنترل کنید و همه کارها را خودتان انجام دهید.

دریای آبی

کاهش هزینه های نگهداری استخر

زمانی که شما هم استخر سرپوشیده دارید و هم استخر روباز، باید هزینه های نگهداری و تعمیرات را تامین و هزینه کنید و برای جلوگیری از هزینه های گزاف باید استخر را دائما نگهداری کنید. اما اگر سیستم هوشمند دارید، در این زمان سیستم هوشمند وظیفه تعمیر و نگهداری را بر عهده دارد و کلیه تعمیرات توسط سیستم به طور کامل بررسی می شود و دستگاه های معیوب قبل از بروز نقص یا عملکرد غیرفعال می شوند که این یک نقص احتمالی است. به راحتی، آسان و با هزینه کم تعمیر می شود.

عملیات بک واش در استخر هوشمند نیز با دکمه روشن و خاموش می شود و امکان استفاده ایمن از استخر حتی برای مدتی وجود دارد. با این حال، تمام آب استخر با کیفیت خوب باقی می ماند.

دریای آبی

ویژگی های سیستم هوشمند

با سیستم استخر هوشمند، کلیه پمپ های الکتریکی، دیگ های گرمایش، فیلترها و سایر دستگاه ها بدون دخالت انسان کنترل می شوند و در صورت عدم استفاده ساکنین و استخر، سیستم ها در حالت تعلیق قرار می گیرند. به لطف این ویژگی سیستم هوشمند، دیگر نگران کنترل و نظارت بر تجهیزات نخواهید بود و به راحتی می توانید از ویلا خارج شوید. بنابراین تمام پیشرفت های حاصل شده برای بهبود رفاه مردم است و می توان به بهترین ها دست یافت.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما