افتتاح حساب امن پی پال در جشنواره نوروزی نیکپرد – زومیت

[ad_1]

مشکل دریافت و پرداخت ارز در ایران مشکل یک روزه نیست. تحریم‌ها توسط فعالان تقریباً در همه حوزه‌های دنیای کسب‌وکار بیان شد. اما آیا واقعا راهی برای افتتاح حساب تجاری پی پال از ایران وجود دارد؟ در این مقاله در مورد نحوه باز کردن حساب امن پی پال صحبت خواهیم کرد.

مشکلات و موانع ایجاد حساب پی پال امن در ایران

اذعان به این واقعیت که کشور ما سال هاست با تحریم های بانکی دست و پنجه نرم می کند، بسیاری از افراد و شرکت ها را از افتتاح حساب پی پال برای پرداخت های سریع و مطمئن ناامید کرده است. حساسیت پی پال به ایران و آی پی ایران موضوع جدیدی نیست و کاربران ما سال هاست که به دلیل تحریم های بانکی قادر به استفاده از سرویس پی پال نیستند. در صورتی که پی پال متوجه موارد مشکوک در این مورد شد، بلافاصله حساب فرد را مسدود می کند و حساب را برمی گرداند، مدارک را ارسال می کند و هویت را تأیید می کند، باید از هفت خوان رستم عبور کند! اما این یک راه بی خطر و بدون درد است یک حساب پی پال باز کنید وجود دارد. در جشنواره نوروزی نیکپرد می توانید یک حساب پی پال امن داشته باشید.

پرداخت خوب

چرا باز کردن حساب پی پال با نیک پرداخت امن است؟

اگر خرید بین المللی، دریافت پول فریلنسری و ارسال پول به خارج از کشور برایتان سخت است، ما یک راه حل مطمئن برای شما داریم. تیم نیک پیمنت که بیش از 15 سال در پرداخت های ارزی کار می کند، پرداخت های بین المللی را به بسیاری از مشاغل و فریلنسرها از طریق پی پال انجام داده است. اکنون نیک‌پرداز بر اساس این تجربه و آشنایی کامل با قوانین و شرایط اجرایی پی پال، سرویس افتتاح حساب پی پال تایید شده را در سه بسته مختلف ارائه کرده است تا هر ایرانی بتواند یک حساب ارزی مطمئن و تایید شده داشته باشد. مبادلات مالی ایجاد خواهد شد.

با یک حساب پرداخت PayPal Nick باز کنید شما می توانید به راحتی از سایت های خارجی خرید کنید، درآمدهای ارزی خود را (بدون چک و سفته و با قیمتی مناسب تر) به نقد تبدیل کنید و برای خرید خود به حساب خود پول وارد کنید. در جشنواره نوروزی نیک پد علاوه بر تکمیل افتتاح حساب پی پال خود می توانید از تخفیفات هیجان انگیز و محصولات اضافی بهره مند شوید.

اگر قصد افتتاح حساب ارزی امن‌تر و تایید شده‌تری دارید، جشنواره نوروزی «شما + ۴۲۶ میلیون نفر» که تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، فرصتی عالی است.

چه کسی صاحب بسته های باز کردن حساب PayPalNick ایمن است؟

  • برای کسانی از شما که تجارت آنلاین دارید و به پرداخت ارزی مطمئن نیاز دارید.
  • برای کسانی از شما که از سایت های فریلنسری خارجی کسب درآمد می کنید.
  • برای شما که از سایت های خارجی خرید می کنید.
  • برای افراد نیازمند در هر نقطه از جهان پول بفرستید.
  • برای کسانی که یک تجارت آنلاین بین المللی دارند و مایلند یک پورتال حساب شخصی پی پال در سایت شخصی خود داشته باشند.

    پرداخت خوب

ویژگی های بسته های امن باز کردن حساب پی پال

  • حساب های پی پال به دلیل تجربه بیش از 15 سال تیم نیک پیمنت در پرداخت های ارزی و آشنایی کامل با قوانین و شرایط اجرایی پی پال امن تر هستند.
  • تبدیل درآمدهای ارزی به وجه نقد بدون چک و سفته خواهد بود.
  • می توانید درآمد ارزی خود را با قیمتی بالاتر از حد معمول به ریال تبدیل کنید.
  • VPS خصوصی و همچنین درگاه پرداخت ارز PayPal را ارائه دهید.
  • همچنین مشاوره رایگان نیک پرداخت همیشه با شماست. حتی اگر حساب شما محدود است، می توانید از توصیه های کارشناسان خوب پرداخت برای حذف محدودیت استفاده کنید.

برای باز کردن یک حساب پی پال ایمن و تایید شده و دریافت اطلاعات در مورد قیمت و جزئیات بسته ها کافیست کلیک کنید. این لینک را کلیک کنید برای ورود به جشنواره افتتاح حساب PayPalNick پرداخت کنید. به یاد داشته باشید که این جشنواره فقط تا 6 آوریل 1401 ادامه خواهد داشت. اگر دستی در پرداخت های ارزی و تراکنش های مالی در خارج از کشور دارید و تحریم ها مانع پیشرفت شما شده است، خرید این بسته ها را توصیه می کنیم. پشتیبانی 24 ساعته Nick Payment همیشه با شماست.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما