ال‌جی از پیشرفته‌ترین پروژکتورهای ۴K خود – Zomit- رونمایی کرد

[ad_1]

ال جی به تازگی پیشرفته ترین پروژکتورهای خود را معرفی کرده است. این پروژکتورها LG CineBeam HU715Q و مشخص است که HU710P دارای وضوح 4K است، می تواند از استاندارد HDR پشتیبانی کند و به نسبت کنتراست 2,000,000:1 برسد. به گزارش Digital Trends، دو پروژکتور رده بالای ال جی در سه ماهه اول سال جاری به دست مخاطبان خواهند رسید. قیمت محصولات جدید کره ای در حال حاضر ذکر نشده است.

پروژکتور HU710P از منبع نور ترکیبی لیزر-LED استفاده می کند که ال جی می گوید به چرخه رنگی نیاز ندارد و می تواند تا 2000 لومن روشنایی تولید کند. پروژکتور بزرگتر HU715Q که در دسته پروژکتورهای پرتاب فوق العاده کوتاه قرار می گیرد، تنها به نور لیزر متکی است و تا 2500 لومن روشنایی ارائه می دهد.

هر دو پروژکتور 2022 ال‌جی در بیشتر موارد در داخل خانه کار می‌کنند، اما به گفته ال‌جی این دستگاه‌ها می‌توانند بعد از غروب آفتاب در فضای باز نیز استفاده شوند.

دو نفر در حال تماشای فیلم با پروژکتور 2022 LG HU715Q

از نظر ابعاد تصویر، پروژکتور HU710P کاربر را نسبت به مدل دیگر آزادتر می گذارد و امکان تولید تصاویر از 40 تا 300 اینچ را فراهم می کند. با این حال، از آنجایی که ما با پروژکتوری روبرو هستیم که نور را از جلو منعکس می کند، پروژکتور باید از سطحی که تصویر روی آن نمایش داده می شود دورتر باشد. توضیح اینکه پروژکتور باید تقریباً 2.89 متر از سطح تصویر فاصله داشته باشد تا یک تصویر 100 اینچی ایجاد شود. اما برخلاف سایر پروژکتورهای سنتی، HU710P نسخه پیشرفته تری از تصحیح کیستون را ارائه می دهد.

مقالات مرتبط:

HU715Q از نظر اندازه کوچکتر است و به شما امکان می دهد تصاویری از 80 تا 120 اینچ از فاصله تقریباً 2.59 متری ایجاد کنید. به لطف این ویژگی، HU715Q بیش از هر مدل دیگری در نقش جایگزین تلویزیون ظاهر می شود.

ال جی ادعا می کند که منبع نور هر دو پروژکتور جدیدش 20000 ساعت طول عمر دارد. ال‌جی می‌گوید این لامپ چهار برابر بیشتر از عمر یک لامپ پروژکتور استاندارد است. دستگاه های جدیدتر این شرکت کره ای از نرم افزار اختصاصی WebOS استفاده می کنند و به فناوری های AirPlay 2 و Apple HomeKit مجهز هستند.

پروژکتور 2022 LG HU715Q بازی های داخل اتاق را انجام می دهد

هر دو پروژکتور به لطف ویژگی هایی مانند ضبط طیف رنگ پویا و حالت فیلم، احتمالاً گزینه های خوبی برای تماشای فیلم خواهند بود. ال جی ادعا می کند که پروژکتورهای HU715Q و HU710P به طور خاص برای علاقه مندان به فیلم ساخته شده اند. ال‌جی به ویژگی‌هایی مانند نرخ‌های تازه‌سازی متغیر، تأخیر خودکار کم، و پخش نرخ‌های تازه‌سازی 4 هرتز تا 120 هرتز اشاره نکرد که برای گیمرها مهم هستند.

هر یک از پروژکتورهای جدید ال جی دارای سه درگاه HDMI است که یکی از آنها از HDMI eARC پشتیبانی می کند. این پروژکتورها به دو پورت USB 2.0 نیز مجهز هستند. مدل رده بالا، HU715Q، دارای مجموعه ای از چهار ووفر داخلی است و از 40 وات 2.2 کانال صدای استریو پشتیبانی می کند. HU710P از یک مجموعه بلندگوی استریو 10 واتی استفاده می کند.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما